6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38873
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1558

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سيستم ارزيابي ادواري موجوديها

دانلود تحقیق درمورد سيستم ارزيابي ادواري موجوديها

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد سيستم ارزيابي ادواري موجوديها

با دانلود تحقیق در مورد سيستم ارزيابي ادواري موجوديها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سيستم ارزيابي ادواري موجوديها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سيستم ارزيابي ادواري موجوديها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سيستم ارزيابي ادواري موجوديها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

در اغلب واحد هاي تجاري و ندرتاً در واحدهاي توليدي، سيستم ادواري ارزيابي موجوديها متداول است. در اين سيستم هم بهاي تمام شده کالاي فروش رفته و هم موجوديهاي پايان دوره در پايان دوره مالي به هنگام تهيه صورتهاي مالي محاسبه مي شود. در اين روش موجوديهاي آخر دوره شمارش شده و ارزش آن بر مبناي يکي از روشهاي پذيرفته شده گردش بهاي تمام شده تعيين مي شود و حسابدارها با کسر کردن ارزش آن از بهاي تمام شده کالاي آماده براي فروش (که خود از موجوديهاي اول دوره بعلاوه خريد طي دوره بدست مي آيد) بهاي تمام شده کالاي فروش رفته را محاسبه مي نمايند:
ارزش کالاي آماده براي فروش = ارزش موجودي در ابتداي دوره+ خريد موجودي طي دوره
بهاي تمام شده کالاي فروش رفته = ارزش کالاي آماده براي فروش- ارزش موجودي در پايان دوره روشهاي مختلف ارزيابي ادواري موجوديها به سه دسته کلي تقسيم مي شود که عبارتند از:

 


1- روش
fifo يا اولين صادره از اولين وارده (first in first out )
2- روش
lifo يا اولين صادره از آخرين وارده ) last in first out )
3- روش ميانگين وزني (
weighted average )
مثال: موجودي اول فروردين مساوي 20 واحد و بهاي تمام شده يکواحد آن بالغ بر 100 ريال است در طول اين ماه 50 واحد از اين کالا خريداري شده است که بشرح زير مي باشند که وارد انبار شده بودند:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر