7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38644
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1743

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تعليم و تربيت در اسلام

دانلود تحقیق درمورد تعليم و تربيت در اسلام

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد تعليم و تربيت در اسلام

با دانلود تحقیق در مورد تعليم و تربيت در اسلام در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تعليم و تربيت در اسلام را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تعليم و تربيت در اسلام ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تعليم و تربيت در اسلام

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

اينجانب به اسلام واولياي عظيم الشان و به ملت اسلام و خصوص ملت مبارز ايران ، ضايعة اسف انگيز شهيد بزرگوار و متفكر و فيلسوف و فقيه عالي مقام مرحوم آقاي شيخ مرتضي مطهري قدس سره را تسليت و تبريك عرض مي كنم . تسليت در شهادت شخصيتي كه عمر شريف و ارزندة خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف كرده و با كجرويها و انحرافات مبارزة سرسخناته كرده ، تسليت در شهادت مردي كه در اسلام شناسي و فنون مختلفة اسلام و قرآن كريم كم نظير بوده . من فرزند بسيار عزيزي را از دست داده ام و در سوگ او نشستم كه  از شخصيتهايي بوده كه حاصل عمرم محسوب مي شد . در اسلام عزيز به شهادت اين فرزند برومند و عالم جاودان ثُلمه أي وارد شد كه هيچ چيز جايگزين آن نيست .

تبريك از داشتن اين شخصيتهاي فداكار كه در زندگي و پس از آن با جلوة خود نور افشاني كرده و مي كنند . من در تربيت چنين فرزنداني ، كه با شعاع فروزان خود مردگان را حيات مي بخشند و به ظلمتها نور مي افشانند  به اسلام بزرگ ، مربي انسانها و به امت اسلامي تبريك مي گويم . من اگرچه فرزند عزيزي كه پارة تنم بود از دست دادم ، لكن مفتخرم كه چنين فرزندان فداكاري در اسلام وجود داشت و دارد.

«مطهري» كه در طهارت روح و قوت ايمان و قدرت بيان كم نظير بوده ، رفت و به ملأ اعلي پيوست ، لكن بدخواهان بدانند كه با رفتن او شخصيت اسلامي و علمي و فلسفيش نمي رود . ترورها نمي توانند شخصيت اسلامي مردان اسلام را ترور كنند .آنان بدانند ه به خواست خداي توانا ملت ما با رفت اشخاص بزرگ ، در مبارزه عليه فساد و استبداد و استعمار مصممتر مي شوند. ملت ما راه خود را يافته و در قطع ريشه هاي گنديدة رژيم سابق و طرفداران منحوس آن از پاي نمي نشيند . اسلام عزيز با فداكاري و فدايي دادن عزيزان ، رشد نمود . برنامه اسلام از عصر وحي تاكنون بر شهادتِ توأم با شهامت بوده است . قتال در راه خدا و راه مستضعفين در رأس برنامه هاي اسلام است . اينان كه شكست و مرگ خود را لمس نموده و با اين رفتار غير انساني مي خواهند انتقام بگيرند يا به خيال خام خود مجاهدين در راه اسلام را بترسانند بدگمان كرده اند ، از هر موي شهيدي از ما و از هر قطرة خوني كه به زمني مي ريزد انسانهاي مصمم و مبارزي به وجود مي آيد . شما مگر تمام افراد ملت شجاع را ترور كنيد والا ترور فرد هرچه بزرگ باشد براي اعادة چپاولگري سودي ندارد. ملتي كه با اعتماد به خداي بزرگ و براي احياي اسلام به پا خاسته با اين تلاشهاي مذبوحانه عقبگرد نمي كند. ما براي فداكاري حاض و براي شهادت در اره خدا مهيا هستيم . اينجانب روز 13 ارديبهشت 58 را براي بزرگداشت شخصيتي فداكار و مجاهد در راه اسلام و ملت «عزاي عمومي» اعلام مي كنم و خودم در مدرسة فيضيه ، روز پنجشنبه و جمعه به سوگ مي نشينم . از خداوند متعال براي آن فرزند عزيز اسلام رحمت و غفران ، و براي اسلام عزيز عظمت و عزت مسئلت مي نمايم . سلام بر شهداي راه حق و آزادي .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر