7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38305
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2337

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پیامبر الگویی مناسب

دانلود تحقیق درمورد پیامبر الگویی مناسب

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد پیامبر الگویی مناسب

با دانلود تحقیق در مورد پیامبر الگویی مناسب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پیامبر الگویی مناسب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پیامبر الگویی مناسب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پیامبر الگویی مناسب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

 

 
چکیده :

تاريخ حيات از آغازين روزهاي پيدايش انسان خاكي بر روي زمين تا عصر خاتميت شاهد راست مرداني بوده كه به گواهي تاريخ كمتر توانسته اند سيره و سياقي را بنا نهند كه بتواند بشر را از انزواي محض در چارچوب ماديات و غرايض انساني برهاند و الگويي صادق فرا راه او باشد. اما آنچه در عصر جاهليت و به بركت الطاف الهي بر قلب سرزمين تفتيده حجاز نازل شد روح خشن و پركينه مردمان بدوي آن سرزمين را چنان به نرمخويي عادت داد كه خيلي زود در قلب و جان مردم جاي گرفت و دامنه خلق و خويش عالمگير شد.

آنچه البته زمينه ساز اين مجذوبيت بود چيزي نبود جز خلق و خوي حسنه رسول گرامي خدا (ص) كه همچون مغناطيسي قوي، دلهاي مؤمنان را به خود جذب نمود؛ آن گونه كه خداوند متعال نيز در آياتي از قرآن كريم، پيامبر اكرم (ص) را مايه رحمت عالم (رحمة للعالمين) و بهترين الگوي انسانها در روابط اجتماعي و فردي و نيز در امر اطاعت از خويش دانست.

 

 

 

 

 

 



 

 
 


مقدمه

پیروی از سیره پیامبر(ص) بهترین روش برای معرفی آن حضرت است پیروی از سیره پیامبر(ص) را بهترین روش برای معرفی ایشان است،رسول اکرم(ص)، مظهر رحمت است و مسلمانان باید ایشان را الگوی خود قرار داده، راستگو، مهربان و وفادار به عهد و پیمان باشند.

بحث بر سر شیعه و سنی بودن بی فایده است و آنچه اهمیت دارد این است که همه ما مسلمان هستیم ، به یک کتاب و پیامبر ایمان داشته و رو به یک قبله نماز می گزاریم و باید در برابر دشمنان متحد شده و به دفاع از دین و اندیشه منطقی و صحیح خود بپردازیم.

وی لحن قرآن را جمع برشمرد و گفت: خداوند در بسیاری از سوره ها از جمله فاتحه الکتاب بر جماعت اشاره و به آن تأکید می کند برای مثال ما می گوئیم"ایاک نعبد" و نه" اعبد" یعنی ضمیر جمع به کار می بریم و نه مفرد چرا که لازمه موفقیت در پیوستن به دیگران است و نه فردگرایی.

ما مسمان برادران دینی یکدیگر هستیم و تنها در برخی مسائل جزیی، با یکدیگر هم عقیده نبوده و متفاوت هستیم که بهتر است آنها را نادیده گرفته و تنها به مشترکات بیندشیم و مسئولان دولتی نیز توحه بیشتری به مناطق سنی نشین مبذول داشته و هر کاری برای شهری مذهبی چون قم می کنند همان را برای یاسوج و سنندج نیز انجام دهند. 

پیروی از سیره پیامبر(ص) را بهترین روش برای معرفی ایشان استرسول اکرم(ص)، مظهر رحمت است و مسلمانان باید ایشان را الگوی خود قرار داده و راستگو، مهربان، وفادار به عهد و پیمان باشند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر