6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38234
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2318
  • تعداد فروش: 5

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد تجزيه و تحليل اثر هنری

دانلود مقاله درمورد تجزيه و تحليل اثر هنری

0 2.3k
دانلود مقاله درمورد تجزيه و تحليل اثر هنری

با دانلود مقاله در مورد تجزيه و تحليل اثر هنری در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله تجزيه و تحليل اثر هنری را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله تجزيه و تحليل اثر هنری ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد تجزيه و تحليل اثر هنری

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

فصل سوم : تجزيه و تحليل اثر

نكته قابل توحهي كه در اين اثر به چشم مي‌خورد قرينگي و هماهنگي توازن قسمت‌هاي مختلف آن با هم است و نيز استفادة نقاش از پرسپكتيو است چشم انسان را به عمق اثر متمركز مي‌كند.

در نگاه اول چشم به عمق تصوير يعني نيم دايره وسط و همچنين تصوير افلاطون و ارسطو كه شخصيت‌هاي اصلي اين اثربه حساب مي‌آيند و بعد اين نيم دايره‌ها چشم را به طرف بالا مي‌كشاند و سپس به نيم دايرة بزرگ جلوي تصوير مي‌رسد كه مثلث‌هاي كنار آن دوباره چشم را به سمت پائين تصوير و بقية شخصيت‌هاي  موجود در اثر حركت مي‌دهد و به اين ترتيب چشم در حال گردش است. از نظر رنگ و تيرگي روشني هم تقريبا تمامي قسمت‌ها با هم تعادل دارند. فقط نيمه بالاي تصوير كمي روشن تر از پائين تصوير است.

 


در اين تقسيم بندي مي‌بينيم كه خط 2/1 افقي دقيقاً از وسط بدن افراد گذشته، كه از روي مفاصل دست آنها عبور كرده و ما همة سرها را در قسمت بالاي تصوير مشاهده مي‌كنيم. قسمت پائين بدنشان و پاها و همچنين تعدادي ديگر از افراد در پائين تصوير قرار دارد. خطوط پله‌ها و خط همچنين لبة زمينه موازي با اين خط است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر