7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38190
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1538

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد الگوي مصرف آب و برق مشتركين خانگي

دانلود تحقیق درمورد الگوي مصرف آب و برق مشتركين خانگي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد الگوي مصرف آب و برق مشتركين خانگي

با دانلود تحقیق در مورد الگوي مصرف آب و برق مشتركين خانگي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق الگوي مصرف آب و برق مشتركين خانگي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق الگوي مصرف آب و برق مشتركين خانگي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد الگوي مصرف آب و برق مشتركين خانگي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

به الگوي مصرف آب و برق مشتركين خانگي: ظالمانه و غيركارشناسي






    
    وادار كردن شهروندان به مصرف درست و بهينه آب و انرژي برق حتي در شرايطي كه اوضاع جوي كشور از هر لحاظ بر وفق مراد است، اقدامي ضروري و منطبق با موازين اقتصادي است زيرا ...
    
    
    
    ... به برنامه ريزان اقتصادي امكان مي دهد تا بخشي از منابع كشور را به جاي توسعه شتابزده جنبه هاي كمي پروژه هاي آب و برق، صرف نوسازي و بازسازي شبكه آب و برق كهنه و فرسوده موجود كنند كه به اذعان خود مسوولان وزارت نيرو در حال حاضر به دليل فرسودگي زياد اين شبكه درصد قابل ملاحظه اي تا حد 30درصد از آب و برقي كه در لوله هاي آب و شبكه توزيع نيروي برق تهران و ديگر كلانشهرهاي تهران جاري است پرت، مي رود و تلف مي شود. اما زماني كه وزارت نيرو بدون در نظر گرفتن نيازهاي واقعي و حداقلي مشتركان آب و برق و ناديده گرفتن تعداد نفرات افراد هر خانواده رقم واحد و يكساني را به عنوان الگوي مصرف آب و برق تعيين مي كند و آن را به مورد اجرا مي گذارد، به دليل ظالمانه و غيركارشناسي بودن اين شيوه تعيين الگوي مصرف، ميل به صرفه جويي و رعايت الگوي صحيح مصرف آب و برق را حتي در ميان صرفه جوترين خانواده ها كم رنگ و زايل مي كند. دليل آن هم روشن است؛ چون غيرمنطقي بودن الگوي مصرف واحد براي كليه خانوارها به قدري بديهي و آشكار است كه شهروندان به خوبي درك مي كنند هدف واقعي از تعيين الگوي مصرف، بهينه سازي مصرف آب و انرژي برق نيست، بلكه وزارت نيرو مي خواهد با مستمسك قرار دادن الگوي مصرف كه براي اكثريت شهروندان قابليت اجرايي ندارد از شهرونداني كه الگوي مصرف خود ساخته وزارت نيرو را ندارند، به صورت تصاعدي پول دريافت كند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر