6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38183
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1910

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد بعضي وقت ها تنبيه لازم است

دانلود مقاله درمورد بعضي وقت ها تنبيه لازم است

0 1.9k
دانلود مقاله درمورد بعضي وقت ها تنبيه لازم است

با دانلود مقاله در مورد بعضي وقت ها تنبيه لازم است در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله بعضي وقت ها تنبيه لازم است را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله بعضي وقت ها تنبيه لازم است ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد بعضي وقت ها تنبيه لازم است

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:تربيت فرزندان و اصولا پدر و مادر بودن، وظيفه اي دشوار و حساس است. اگر فرزند شما در برابر ساده ترين درخواست ها و معمولي ترين حرف هاي شما حاضر جوابي کرد، از سر لجبازي حرف نزد، با سر جواب منفي داد و شانه بالا انداخت، چه کار مي کنيد؟ وقتي خواسته هاي فرزندان با نظر و اقتدار والدين تعارض پيدا مي کند، آنها احساس نااميدي مي کنند و استفاده از واژه هايي که ديگران را عصباني يا ناراحت مي کند، به بچه ها احساس غرور مي دهد، اما با اينحال نبايد تمام رفتارهاي گستاخانه آنها را، مبارزه طلبي تلقي کرد. متخصصان علوم تربيتي معتقدند يکي از موثرترين راه ها براي آموختن رفتار درست به فرزندان، تشويق آنها هنگامي است که مطابق نظر شما حرف مي زنند يا عمل مي کنند. فرزندان هنگام عصبانيت احساس مي کنند که حقشان ضايع شده و والدين نسبت به آنها بي تفاوت بوده اند، در اين شرايط حتي پرخاشگري مي کنند، اما والدين نبايد اين حرف ها را به دل بگيرند و اصولا ردشدن از کنار اين رفتارها بهترين واکنش است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر