6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38098
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1500
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پست تصویری

دانلود تحقیق درمورد پست تصویری

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد پست تصویری

با دانلود تحقیق در مورد پست تصویری در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پست تصویری را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پست تصویری ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پست تصویری

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

پست تصویری

استفاده از دستگاه فاکس میلی یا پست تصویری از سالها پیش در کشور های صنعتی رواج دارد . در ایران به لحاظ کندی خدمات پستی، استفاده از فاکس میلی در ارتباطات بین شهری بخصوص در ارائه خدمات اطلاعاتی به صورت امری ضروری در آمده است . چگونگی ارائه بموقع این گونه خدمات به متخصصان سراسر کشور، از مطالبی است که عموما مطرح می شود . در این مقاله، چگونگی استفاده از پست تصویری در ارائه خدمات اطلاعاتی به پزشکان مناطق دور افتاده، بررسی شده است . مدتها است که اهمیت اطلاعات، به عنوان یکی از منابع ملی در توسعه و پیشرفت ملتها بر برنامه ریزان و سپاسگزاران روشن شده است. امکان دسترسی و استفاده از اطلاعات موجوددر جهت سازندگی و پیشرفت، یکی از حقوق فردی و اجتماعی افراد هر کشور است . از جمله مشخصات جوامع صنعتی با ارزش شمردن اطلاعات، گرد آوری و سازماندهی مجموعه های غنی از منابع اطلاعاتی و کوشش در تولید و افزایشآن است . در این گونه جوامع، با توجه به نقش حساس اطلاعات، امکانات کافی برای دستیابی متخصصان به اطلاعات تولید شده در کلیه نقاط دنیا فراهم می گردد. در حالی که در کشورهای جهان سوم استفاده از منابع اطلاعاتی، حتی در رابطه با اساسیترین نیازهای بشری، با دشواریهای فراوان مواجه است .

طبیعت حرفه پزشکی و لزوم حضور مستمر پزشک در هر نقطه از کشور شهری هر چند کوچک موقعیت این رشته را از سایر تخصصها متمایز می سازد . ضرورت جذب پزشکان به نقاط دور افتاده ایجاب میکند که تسهیلات لازم برای آنان فراهم شود . در این رابطه، سهولت دستیابی به اطلاعات تخصصی از مواردی است که همواره نادیده گرفته شده است . حال آنکه ارائه خدمات اطلاعاتی به پزشکان مناطق دور افتاده علاوه بر اینکه موجب ارتقا دانش تخصصی آنان و بهبود روشهای درمانی می گردد، ارضای انگیزه فرا گیری و رضایت شغلی آنان را نیز موجب میشود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر