7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38073
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2391
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد هشت سال دفاع مقدس

دانلود تحقیق درمورد هشت سال دفاع مقدس

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد هشت سال دفاع مقدس

با دانلود تحقیق در مورد هشت سال دفاع مقدس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق هشت سال دفاع مقدس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق هشت سال دفاع مقدس ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد هشت سال دفاع مقدس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

اوضاع جبهه دارخوئين قبل از حمله 21/3/60:

دشت خوزستان واز جمله منطقه اي دارخوئين و اطراف آن از نظر جغرافيايي داراي آب وهواي گرم ومرطوب مي باشد و زمين آن نيز صاف وهموار است و به ندرت تپه هاي خاكي كم ارتفاع طبيعي در آن يافت مي شود.

در اين دشتصاف تانكها وانواع خودروها نظامي به راحتي مي توانند عبور كنند وكوچكترين حركت در آن از فاصله ي دور به وضوح ديده مي شود وشب هاي آن داراي هواي نسبتا خنكي مي باشد.صاف وهمواربودن دشت خوزستان ومنطقه دارخوئين از شمال تا اهواز و ازجنوب تا آبادان وازجنوب شرقي تا ماهشهر ادامه دارد ودرحوالي شادگان تا آبادان وماهشهر در زمستان و اوائل بهار به علت ريزش باران وبالاآمدن سطح آب رودكارون درمنطقه آب جمع شده و به صورت باتلاق و نيزار در مي آيد كه قابليت قايقراني براي قايق هاي كوچك رادارد.

در ادامه حملات لشكر تجاوز گر عراق به خاك جمهوري اسلامي ايران يعني درتاريخ «10 الي 12 مهرماه 59» نيروي عراق از غرب رودخانه كارون به شرق ان تعرض نمودند و پادگان «حميديه» را گرفتند وسپس توسط زدن يك پل مهندسي نسبتا قوي نظامي به نام « پل مادر» بر روي رودخانه كارون تجهيزات وتانكهاي خود را به سرعت از روي پل عبور داده و وارد منطقه دارخوئين شده و دشت آزادانه حركت مي كردند كه بنا به گفته يكي از اسرا عراقي كه  در مصاحبه اي گفت:«مادرخوزستان به قدري سريع پيشروي مي كرديم كه مي ترسيديم نكته تله اي براي ماگسترده باشند وبا اينكه در حال پيشروي به سوي آبادان واهواز بوديم حالت شك وترسي عجيبي داشتيم».

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر