4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38070
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1624

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد هاپلوئيدي در اصلاح نباتات

دانلود تحقیق درمورد هاپلوئيدي در اصلاح نباتات

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد هاپلوئيدي در اصلاح نباتات

با دانلود تحقیق در مورد هاپلوئيدي در اصلاح نباتات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق هاپلوئيدي در اصلاح نباتات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق هاپلوئيدي در اصلاح نباتات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد هاپلوئيدي در اصلاح نباتات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده:

با افزايش تصاعدي جمعيت و محدود بودن نواحي قابل كشت، اصلاح كنندگان نبات در جستجوي توليد نباتات زراعي با ويژگي هاي مطلوب درمدت زمان كوتاه مي باشند و راههاي عمده اي را براي رسيدن به اين دو هدف در پيش مي گيرند. يكي از اين روشهاي اصلاح نباتات، روش توليد گياهان هاپلوئيدي مي باشد.

 

گياهان هاپلوئيد، n كروموزومي بوده كه پس از مضاعف سازي و تبديل شدن به دابلدهاپلوئيد، كاملاً هموزيگوس خواهند بود، در نتيجه پوشانده شدن اثر آللهاي مغلوب توسط آللهاي غالب وجود نخواهد داشت. همچنين با اين روشها مي توان در حداقل زمان ممكن، به لاين خالص كاملاً هموزيكس دست يافت. اخيراً استفاده مهمي كه از هاپلوئيدها مي شود به كارگيري آنها درمطالعات ژنتيكي است و براي اعمال موتاسيون و انتقال ژن بسيار، ايده آل هستند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر