7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37960
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1481

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تابلوها و اصلاح ضريب قدرت

دانلود تحقیق درمورد تابلوها و اصلاح ضريب قدرت

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد تابلوها و اصلاح ضريب قدرت

با دانلود تحقیق در مورد تابلوها و اصلاح ضريب قدرت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تابلوها و اصلاح ضريب قدرت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تابلوها و اصلاح ضريب قدرت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تابلوها و اصلاح ضريب قدرت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

تابلوها

در هر پست توزيع، حداقل يك ترانسفورماتور و دو تابلوي فشار قوي و فشار ضعيف وجود دارد. تابلوي فشار قوي از يك كليد قطع كننده بار و سه عدد فيوز HH تشكيل شده است و تابلوي فشار ضعيف (380V) كه در توزيع اوليه NHV و در توزيع ثانويه UV ناميده مي‌شود. بحث ما دراين قسمت روي تابلوهاي فشار ضعيف NHV و UV خواهد بود.

 

انواع تابلوها از لحاظ محل و نقش در سيستم كنترل

تابلوهاي فشار ضعيف به چهار دسته اصلي، نيم اصلي (كه از تابلوي اصلي تغذيه مي‌شود)، فرعي تأسيسات (كه از تابلوي نيم‌اصلي تغذيه مي‌شود) و فرعي روشنايي و پريز (كه از تابلوي نيم اصلي تغذيه مي‌شود)، تقسيم مي‌شود كه به تابلوي اصلي NHV و به بقيه تابلوها UV مي‌گوييم.

 

انواع تابلوها از لحاظ كاربرد

1) تابلوهاي تمام‌بسته: اين تابلوها در كارخانه ساخته مي‌شوند و در فضاهاي سرپوشيده به كار مي‌روند. انواع اين تابلوها در زيرآمده است:

الف) تابلوي تمام بسته ايستاده: اين تابلوها در تابلوهاي اصلي، نيم اصلي و فرعي تأسيسات به كار مي‌روند. و به انواع زير تقسيم مي‌شوند.

الف ـ1) تابلوهاي قابل دسترسي از جلو

الف ـ2) تابلوهاي قابل دسترسي از پشت و قابل فرمان و اندازه‌گيري از جلو

الف ـ3) تابلوهاي چند خانه‌اي: هر سلول قابل خانه‌بندي متغير است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر