9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37936
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1832
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بازیافت مواد

دانلود تحقیق درمورد بازیافت مواد

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد بازیافت مواد

با دانلود تحقیق در مورد بازیافت مواد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بازیافت مواد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بازیافت مواد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بازیافت مواد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

بازیافت چیست ؟

بازیافت به معنی استفاده از مواد مصرف شده برای تولید و ساخت مجدد همان کالا یا کالای قابل استفاده دیگر است، مثل ساخت کاغذ تازه از کاغذهای باطله و غیر قابل استفاده.

فوائد بازیافت چیست؟

بازیافت زباله‌ها سه فایده مهم برای محیط زیست دارد. ما به کمک بازیافت زباله در مصرف منابع طبیعی صرفه‌جویی کرده‌ایم زیرا به جای استفاده از مواد خام برای تولید محصولات نو، از مواد بازیافتی استفاده می‌کنیم.

از دیگر فوائد بازیافت، صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. البته برای بازیافت مواد زاید هم نیاز به مقداری انرژی است اما انرژی لازم برای بازیافت زباله خیلی کمتر از انرژی مورد نیاز برای تولید محصولات جدید از مواد خام است. برای مثال ساختن آلومینیوم از آلومینیوم بازیافت شده ۹۰ درصد انرژی کمتر از ساختن آن از سنگ معدن نیاز دارد. سومین فایده بازیافت نیاز به فضای کمتر برای دفن زباله‌هاست.

چه موادی را و چگونه می‌توان بازیافت کرد؟

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر