6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37830
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2287

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد قانون 80/20 در DHCP چیست؟

دانلود تحقیق درمورد قانون 80/20 در DHCP چیست؟

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد قانون 80/20 در DHCP چیست؟

با دانلود تحقیق در مورد قانون 80/20 در DHCP چیست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق قانون 80/20 در DHCP چیست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق قانون 80/20 در DHCP چیست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد قانون 80/20 در DHCP چیست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

ایجاد Fault Tolerance در آدرس دهی شبکه های دارای DHCP Server


حتما موقع تنظیم
DHCP Server متوجه شدین که باید برای کلاینهایی که درخواست IP میکنند یک Lease تعیین کنید...خب معلومه ! شما که نمیخواین این کلاینتا تا ابد اون آدرسی که بهشون اختصاص داده شده رو داشته باشن و بهشون هم نگن "بالا چشات ابروئه !".


این رو هم بهتره بدونیم که بعد از اینکه 50% زمان دریافت
Lease و یا همون اجاره ی IP بگذره، کلاینت یک درخواست به صورت Unicast برای تمدید مدت زمان IPش به همون DHCP Server یی که بهش IP رو داده ارسال میکنه و سپس این سرور اقدام به تمدید مدت زمان اجاره ی IP مربوط به اون کلاینت میکنه.


در صورتیکه به هر دلیلی
DHCP Server شبکه مون Down شده باشه، کلاینت پرروی ما بیخیال میخیال نمیشه بلکه صبر میکنه و بعد از 87.5% مدت زمان اجاره دوباره مثل سیریش درخواستش رو میفرسته ولی با این تفاوت که اینبار درخواست "تمدید" به صورت Broadcast برای کل شبکه ارسال میشه تا اگر هر سروری بود که بتونه IP شما رو تمدید کنه، اینکار رو انجام بده.


در صورتیکه بعد از این همه تلاش بازم کلاینت نتونست
IP مورد نظرش رو تمدید کنه، اونوقته که بر روی سیستم عاملهای ویندوز سرور مجبور به گرفتن آدرسی در بازه ی 169.254.x.y و یا همون APIPA میشه. ولی باز هم با اینحال این کلاینت هر 5 دقیقه درخواستهایی رو به شبکه میفرسته تا اگر DHCP Server یی از آسمون نازل شدش (!) و یا اینکه دوباره روشن شد، بتونه آدرس درست و حسابی ازش بگیره.


بعد از این معرفی کوتاه و اجمالی میرسیم به قانون 80/20 :

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر