7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37675
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1647

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مفهوم شورا ياري (محله محوري) در كشور

دانلود تحقیق درمورد مفهوم شورا ياري (محله محوري) در كشور

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد مفهوم شورا ياري (محله محوري) در كشور

با دانلود تحقیق در مورد مفهوم شورا ياري (محله محوري) در كشور در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مفهوم شورا ياري (محله محوري) در كشور را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مفهوم شورا ياري (محله محوري) در كشور ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مفهوم شورا ياري (محله محوري) در كشور

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

 

با تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا، براساس اصول ششم، هفتم، یکصدم، یکصدویکم، یکصدوسوم، یکصدوپنجم و ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، گسترش فکر و عمل شورایی به ضرورتی تاریخی و اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. به استناد ماده هفتاد و یک قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران مصوب 1/3/1385 و با عنایت به حجم عظیم و گسترده مسایل و مشکلات مختلف شهری در ابعاد کمی و کیفی و خصوصا در کلان شهر تهران، رفع این مشکلات و بهبود شرایط مستلزم تمرکز زدایی و بهره گیری از نظرات و دیدگاه های آحاد مردم و مشارکت واقعی، پایدار، دایمی و نهادینه، تشکیل انجمن ها و سازمان ها و نهادهای مدنی داوطلبانه و مردمی است. در راستای تحقق اهداف فوق و خصوصا اجرای بندهای ششم و هفتم ماده 71 قانون فوق الذکر، شورای اسلامی تهران به موجب این طرح اقدام به تاسیس انجمن های شورایاری در محلات تهران می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انگیزه تشكیل شورای محلات و شورایاری ها:  
شوراها یك نهاد مردمی هستند كه عملاً نقش نظارتی در محلات و مناطق را دارند و انگیزه تشكیل آنها بستر سازی مشاركت مردم در اداره امور شهر و پل ارتباطی شهرداری با مردم هستند و تدبیر جناب آقای دكتر قالیباف شهردار محترم تهران در اداره امور شهر ، شهروند محوری ، محله گرایی و منطقه محوری می باشد.

با گذشت دو دوره از تشکيل شوراياري ها، حالا بيشتر شهروندان به اهميت اين نهاد در رفع مشکلات محله شان واقف شده اند. شوراياري ها موفق شدند در اين مدت پلي باشند ميان مردم و دست اندرکان اجرايي شهر. تجربه شوراياري در محله هاي شهر ما، اتفاقات خوبي به دنبال داشت، شناسايي مشکلات محله از نگاه مردم و اولويت بندي براي اقدام از سوي شهرداري، سبب شده محله ها از آباداني، سرسبزي و رفاه بيشتري برخوردار شوند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر