6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37641
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1828

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد یک صدمین سالگرد انقلاب مشروطه

دانلود تحقیق درمورد یک صدمین سالگرد انقلاب مشروطه

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد یک صدمین سالگرد انقلاب مشروطه

با دانلود تحقیق در مورد یک صدمین سالگرد انقلاب مشروطه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق یک صدمین سالگرد انقلاب مشروطه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق یک صدمین سالگرد انقلاب مشروطه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد یک صدمین سالگرد انقلاب مشروطه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

بمناسبت یک صدمین سالگرد انقلاب مشروطه

 

یکصد سال از امضای فرمان مشروطیت میگذرد،كه خود پی آمد حركات انقلابی گسترده ای بودكه با زمزمهِ "تأسیس عدالت خانه" از طرف علمای تهران آغاز شده و با جانفشانی مردم آذربایجان به بزرگترین رویداد تاریخ معاصر ایران فرارویید و در روند خود، مترقی ترین و سرآمدترین افكار دموكراتیك و انسانی عصر خودرا فراروی خود قرار داد. از سنگلاخ قهرمانی و ایثارگری گذشت و به پیروزی رسید. پیروزیی كه به بهای خیلی گران بدست آمد. پیروزیی كه درهرگام آن، خون پرطپش عاشق ترین آزادیخواهان زمان برزمین ریخته شد. پیروزیی كه در تحقق آن مردم رنجهای بسیار برده و دردهای زیادی كشیدند

انقلاب مشروطه، مثل هر انقلاب دیگری بر بستر زمینه های معین اجتماعی بوقوع پیوست: بحران مالی فئودالیسم و اشرافیت حاكم، تضاد این سیستم فرتوت با مناسبات رو به گسترش سرمایه داری، غلبهِ نظام پولی و شكستن روابط كهنهِ توزیع و مبادلهِ كالا، تشدید ستم ملاكین، خشونت و زورگویی فراشان و تفنگچی های مزدور در برابر مردم، واگذاری امتیازات استعماری به امپریالیستها، بیماریهای اجتماعی مثل عدم امنیت، قتل، غارت و چپاول و... وبه پی آمد همه آنها، بدبختی و فلاكت دهقانان ودیگر زحمتكشان.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر