12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37596
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1881

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اصطلاحات مرتبط با مشاوره از كتاب مثنوي معنوي مولانا

دانلود تحقیق درمورد اصطلاحات مرتبط با مشاوره از كتاب مثنوي معنوي مولانا

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد اصطلاحات مرتبط با مشاوره از كتاب مثنوي معنوي مولانا

با دانلود تحقیق در مورد اصطلاحات مرتبط با مشاوره از كتاب مثنوي معنوي مولانا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اصطلاحات مرتبط با مشاوره از كتاب مثنوي معنوي مولانا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اصطلاحات مرتبط با مشاوره از كتاب مثنوي معنوي مولانا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اصطلاحات مرتبط با مشاوره از كتاب مثنوي معنوي مولانا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:61 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

در اين نوشتار سعي بر آن است كه برخي از مفاهيم مشاوره و اصطلاحات رايج روزمرة مشاوره و هم‎چنين برخي از رويكردهاي اصلي مشاوره با زبان شعر و از ديدگاه جلال‎الدين محمد بلخي ملقب به مولانا بيان مي‎شود. بسياري از آنچه كه امروز مشاوران و روانشناسان بيان مي‎كنند هر كدام به نوعي در آثار مولانا تجلي پيدا كرده‎اند.

مثنوي مولوي دريايي است ژرف و بسياري از نظريه‎ها و تكنيكها و مهارتهاي مشاوره با زبان زيباي شعر در آن آورده شده است و ريشة بسياري از نظريه‎هاي مشاوره و روان درماني را مخصوصاً رويكردهاي شناختي را مي‎توان در مثنوي مولانا يافت. در اين تحقيق پس از تعريف و ارائة مفاهيم و اصطلاحات رايج در مشاوره سعي شده است كه مصداقهاي اين مفاهيم در مثنوي معنوي يافته و با اين اصطلاحات تطبيق داده شوند. در ارتباط با اهميت مشاوره و فوائد آن در آثار مولانا و هم‎چنين خصوصيات يك مشاور اشعار و ابيات بسياري آمده است كه در اين تحقيق سعي شده به طور نسبتاً كاملي به تمامي آنها اشاره شود. باشد كه مورد قبول دوستداران رشتة مشاوره قرار گيرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر