10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37311
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2438

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اسباب سعادت و خوشدلى

دانلود تحقیق درمورد اسباب سعادت و خوشدلى

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد اسباب سعادت و خوشدلى

با دانلود تحقیق در مورد اسباب سعادت و خوشدلى در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اسباب سعادت و خوشدلى را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اسباب سعادت و خوشدلى ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اسباب سعادت و خوشدلى

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:56 صفحه

قسمتی از فایل:

 پير مغان نماينده کل فرزانگی ايران کهنسال است که از آغاز آنچه ما درباره انديشه ايرانی می ‏دانيم، پيش آمده و در فردی فرضی، تجسم پيدا کرده است که آن را پير مغان ناميده اند. پير بودن يعنی تمام تجربيات جهانی را در خود جمع کرده و منبع يک سلسله تجربه است و ديگر اينکه وابسته به مغان است يعنی کهن‏ ترين دوران ايران. بنابراين وقتی حافظ تمام سرنوشت دانستگی هايش را به پير مغان نسبت می‏ دهد، می‏ خواهد بگويد که کل اين دانستگی ها را مديون فردی هستم که تمام تجربه عم دراز ايران را در خود جمع کرده است. نگاهى به مضمون و مصاديق سعادت نزد حافظ

اسباب سعادت و خوشدلى

شايد بتوان نخستين مصداق سعادت (دولت) از نگاه حافظ را عشق ورزى و عاشق پيشگى به شمار آورد: دولت عشق بين كه چون از سر فقر و افتخار/ گوشه تاج سلطنت مى شكند گداى تو - چو ذره گرچه حقيرم ببين به دولت عشق / كه در هواى رخت چون به مهر پيوستم - قدح پر كن كه من در دولت عشق / جوانبخت جهانم گرچه پيرم - گنج عشق خود نهادى در دل ويران ما / سايه دولت برين كنج خراب انداختى .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر