10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37185
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1742
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسي محتواي كتابهاي هنر از ديدگاه معلمين هنر

دانلود تحقیق درمورد بررسي محتواي كتابهاي هنر از ديدگاه معلمين هنر

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد بررسي محتواي كتابهاي هنر از ديدگاه معلمين هنر

با دانلود تحقیق در مورد بررسي محتواي كتابهاي هنر از ديدگاه معلمين هنر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي محتواي كتابهاي هنر از ديدگاه معلمين هنر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي محتواي كتابهاي هنر از ديدگاه معلمين هنر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي محتواي كتابهاي هنر از ديدگاه معلمين هنر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:55 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده

اين تحقيق در سال 1381 با عنوان « بررسي محتواي كتابهاي هنر از ديدگاه معلمين هنر » انجام شده است در اين تحقيق سوالات زير مد نظر بوده است .

1ـ آيا اكثريت معلمين هنر قادر به تدريس محتواي كتب درسي هنر
مي باشند .

2ـ آيا بي اهميت بودن درس هنر در مدارس سبب بي تأثير شدن اين درس در روند رشد خلاقيت هاي هنري و علمي دانش آموزان شده است . جامعه آماري اين تحقيق را معلمين هنر مدارس راهنمايي آموزش و پرورش ناحيه 1 و 3 كرج تشكيل مي دهند كه تعداد آنها 120 نفر مي باشد و تعداد 80 نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب شده اند .

اطلاعات مورد نياز در اين تحقيق بوسيلة پرسشنامه جمع آوري گرديده و با استفاده از روش آمار توصيفي مورد تجزيه و تحليل قرار گرفته است .

نتايج بدست آمده از اين تحقيق بيانگر آن است كه در تأليف كتب هنر بايد به بهره گيري از نظريات روانشناسان مسائل تربيتي كودكان و نوجوانان، استادان و نخبگان هنري ، معلمان با تجربه درامر آموزش هنر و خود دانش آموزان همت گماشت .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر