7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37078
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1723

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد فیلتر

دانلود تحقیق درمورد فیلتر

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد فیلتر

با دانلود تحقیق در مورد فیلتر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فیلتر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فیلتر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فیلتر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

طراحی فیلتر پیشاپیش زمانش: سومین فیلترهای ملنیوم یک تجمع فیزیکی بدون منفذ که بزودی به ثبت می رسد و به وسیله حق الحضاری اپتیکال امگا و تکنولوژی آلفا ترکیب می کند. نتایج طیفی به اجرا درمی آید و باعث طولانی شدن زندگی فیلتر می گردد. سازه های اپتیکال حالا می توانند با یک عملکردی بالا از فیلتر در لایه بیرونی به عنوان مبداء و منباء برای اجرای بهینه به کار بروند.

تجمع در حین به ثبت رسیدن: در مرکز هر فیلتر ملنیوم سوم یک نگهدارنده فیلتر درست اقدام یم باشد. این دهانه بدون منفذ و کیپ بخش های فیلتر را برای وجود اختصاصی آن و حذف چسب های اپوکسی اپتیکال نگه می دارند.

عمر فیلتر بهینه شده: فیلترهای معمولی از پلی مرها و درزگیرهای دیگر به عنوان یک موانع محیطی استفاده می کنند. افزایش عمر فیلتر در طبیعت و محیط داغ (3) چرخه متداول 1 در هر آزمایش MIL-STD-810E .

بهینه کردن مقاومت محیطی: تجمع در حین انحصار یک هوا و رطوبتی را جهت ممانعت از طول عمر بیشتر آماده می کند. بهینه شدن مداوم با پوشش ضد عکس العمل بیرونی در هر MIL-C-675C .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر