12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37059
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2212

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شهرستان ساوجبلاغ

دانلود تحقیق درمورد شهرستان ساوجبلاغ

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد شهرستان ساوجبلاغ

با دانلود تحقیق در مورد شهرستان ساوجبلاغ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شهرستان ساوجبلاغ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شهرستان ساوجبلاغ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شهرستان ساوجبلاغ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:80 صفحه

قسمتی از فایل:

بررسيهاي جغرافيايي

- حدود و وسعت

شهرستان  ساوجبلاغ با 1785 کيلومتر مربع وسعت در غرب استان تهران واقع شده است. از شمال به شهرستان تنکابن، از غرب به قزوين، از جنوب به بخش اشتهارد و از شرق به شهرستان کرج محدود مي‌شود.

-تقسيمات سياسي

بر اساس جديدترين تقسيمات سياسي، شهرستان ساوجبلاغ داراي سه بخش (مرکزي، طالقان و نظرآباد)، 12 دهستان و 277 پارچه آبادي مسکوني مي‌باشد.

بخش مرکزي شامل دهستانهاي برغان، چندار، چهاردانگه، رامجين، سعيد‌آباد و هيو است. بخش طالقان نيز به 3 دهستان تقسيم مي‌شود که عبارت است از‌: دهستان بالا طالقان، ميان طالقان و دهستان پايين طالقان. دهستانهاي احمدآباد، تنکمان و نجم آباد نيز از توابع بخش نظرآباد مي‌باند.

-وضعيت توپوگرافي

شهرستان ساوجبلاغ فقط از ناحيه شمالي که مرز مشترک استان مازندران و ادامه سلسله جبال البرز است به رشته کوه‌هاي طالقان محدود مي‌شود و در پهنه شهرستان، ارتفاعات قابل توجهي ديده نمي‌شود. شيب غالب نيز از طرف شمال غربي به جنوب شرقي است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر