8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36972
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1588

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد خوراکها از سبزیجات و قارچ ها

دانلود تحقیق درمورد خوراکها از سبزیجات و قارچ ها

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد خوراکها از سبزیجات و قارچ ها

با دانلود تحقیق در مورد خوراکها از سبزیجات و قارچ ها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خوراکها از سبزیجات و قارچ ها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خوراکها از سبزیجات و قارچ ها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خوراکها از سبزیجات و قارچ ها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:35 صفحه

قسمتی از فایل:

خوارک سبزیجات تمام سال لازمه میز غذا بود. این امر برحسب اتفاق نبود، بلکه مشروط بر نقش کامل سبزیجات در تغذیه انسانهاست و وظایف گوناگونی که انجام می دهند. سابقاً تمام سبزیجات منبع کربوهیدارت و مواد معدنی و ویتامین ها بودند. ویژگی منحنی آنها ویتامین C است. متاسفانه قسمت اعظم ویتامین ها در اثر پخت از بین می رود. (بطور مثال؛ سیب زمینی پاک شده حدود 30% ، هویج فرنگی 50% ، شلغم 40% ، کلم پخته 7%) اما این اتلاف را می توان به هنگام تهیه خوراک با اضافه کردن جعفری خرد شده، شوید و ماهی شور جبران کرد و همنین ترکیبات تازه ای از مخلفات خوراکی ها مانند خیار تازه، گوجه فرنگی و گل کلم خام و غیره ...

محتویات در سبزیها خانگی و نانها در کمک به ترشح شیره معده نقش دارند. مخصوصاً خوراکهای سبزیجات برای انسان ها ضروری است، اساساً شیوه زندگی متحرک، با وجود  سبزیجات به نحوی در مبادله است و انجام این اورگانیزم اساسی است.

مخلفات خوراکی از سبزیجات با گوشت چرب و خوراک ماهی فوق العاده است. در آخر چربی به لوله گوارش می رسد و سبزی ها هاضمه را فعالتر می سازد.

خوراک سبزیجات در تقویت تعادل ترشحات اسیدی و قلیایی کمک می کند. بطور مثال؛ برای تامین ارتباط نرمال اسیدی و قلیایی عناصر در سازمان باید در صبحانه ژانبون آماده و قرار گیرد. علاوه بر این ها مخلفات خوراکی از سیب زمینی پخته، و گوشت گاو سرخ شده و سیب زمینی سرخ شده همراه با سالاد برگ و گوجه فرنگی و خیار . خلاصه، یادآوری بعدی درباره درمانی خود سبزیجات است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر