7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36968
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1911

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد خلاصه اي از تاريخچه عمل سزارين

دانلود تحقیق درمورد خلاصه اي از تاريخچه عمل سزارين

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد خلاصه اي از تاريخچه عمل سزارين

با دانلود تحقیق در مورد خلاصه اي از تاريخچه عمل سزارين در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خلاصه اي از تاريخچه عمل سزارين را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خلاصه اي از تاريخچه عمل سزارين ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خلاصه اي از تاريخچه عمل سزارين

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

دانشكده آمريكا براي متخصصان مامايي و پزشكي زنان

 

خلاصه

 

دانشكده آمريكايي متخصص مامايي و پزشكي زنان اقدام به آماده كردن اين كتابچه را كرده ، و قصد تكميل كتابخانه بين المللي پزشكي داشته و نشان دادن تاريخچه بخش زايمان را داشته . با نهايت تشكر خود را از كاركنان براي آماده سازي اين تاريخچه پزشكي كه به كتابخانه بين المللي پزشكي (NL-M) ارائه شد نهايت تشكر را داريم، بخصوص اليزابت تونيس ، جان لازاروس كه در تقسيم بندي ، چاپ ، مجموعه عكس ها كمك كرد و رياست كار فيليپ M . از همكاري آنها براي آماده شدن و همكاري آنها براي ارائه پزشكي عمومي متشكرم . ارائه مقاله يك مثال از بيشترين كمك از راه ارائه مقاله به مطالعات پزشكي به NLM و براي حفظ ميراث هاي تاريخي امان است .

دانشكده آمريكايي متخصصان مامايي و پزشكي زنان تشكيلاتي هستند كه بيش از 000/33 پزشك كه براي پيشرفت ساعت همه زنن كار مي كنند. به خصوص در طول برنامه هاي پزشكي و اطلاعات در مورد بيماري و  راه كارهايي را براي تمرين و ارائه تمرينات پزشكي انجام مي دهند. ما همكاري خود را با NLM شرو ع مي كنيم .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر