7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36899
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1659

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کود دهي گياهان گلخانه اي

دانلود تحقیق درمورد کود دهي گياهان گلخانه اي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد کود دهي گياهان گلخانه اي

با دانلود تحقیق در مورد کود دهي گياهان گلخانه اي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کود دهي گياهان گلخانه اي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کود دهي گياهان گلخانه اي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کود دهي گياهان گلخانه اي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

کود دهي گياهان گلخانه اي :

گياهان نيز مانند انسانها براي رشد و نمو به ومواد غذايي نياز دارند . فتوسنتز تامين كننده كربوهيدرات است و به علاوه لازم است عناصر معدني خاصي از محيط ريشه جذب گياه شود . جذب عناصر توسط ريشه گياهان به صورت اختصاصي نيست , به اين معني كه وود عناصر در گياه دليل بر ضروري بودن آن براي رشد و نمو نيست . گياه قادر به تشخيص مواد جذب شده از خاك نيست , چون اگر چنين بود علف كش ها را جذب نمي كرد . شرايط ضروري بودن عناصر اين است كه فقدان عنصر , رشد زايشي و رويشي را با مشكل مواجه كند . با به كار بردن عنصر علايم كمبود بر طرف شود و عنصر مستقيما در تغذيه گياه  نه در فعاليت هاي شيميايي يا ميكروبيولوژي خاك يا محيط كشت موثر باشد . برخي از حشره كش ها كه به خاك اضافه مي شود از طريق سيستم آوندي به تمام قسمت هاي گياه منتقل و در اثر تغذيه حشره از شيره گياه منجر به مرگ آن مي شود .

90 در صد وزن گياه را آب و 90 در صد وزن ماده خشك را كربن , هيدروژن و اكسيژن تشكيل مي دهد و 10 درصد باقي مانده را 14 عنصر ضروري تشكيل مي دهد .  اين عناصر شامل عناصر پر مصرف و كم مصرف و كلر و سديم  مي باشد .

عناصر پر مصرف :  نيتروژن , فسفر , پتاسيم , كلسيم  ,منيزيم , گوگرد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر