8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36880
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1883

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد كارآموزي عمران

دانلود تحقیق درمورد كارآموزي عمران

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد كارآموزي عمران

با دانلود تحقیق در مورد كارآموزي عمران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كارآموزي عمران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كارآموزي عمران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كارآموزي عمران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

در ابتداي امر پس از آشنايي با دفتر مهندسي و مهندسان طي چند روز اول مشغول آموزش در دفتر مهندسي شدم. طي اين چند روز در امور كوچك از قبيل نقل و انتقال نقشه و تحويل به كارفرمايان انجام امور دفتري به مهندسان كمك كرده و با نحوه برخورد مهندسان و كارفرمايان نحوه و نوع بحث آنها در مورد جزئيات نقشه ها و ايرادات و قوانين شهرداري و بازسازي نقشه هاي كامپيوتري براي نماسازي و... و نحوه و نوع اجراء و جنس مصالح مصرفي و... آشنا شدم.

پس از چند روز سپري شدن دوره كارآموزي در شركت مهندسي بنابه درخواست خودم و اتفاق نظر مهندسين براي آشنايي بيشتر با روشه هاي اجرائي و عملي كاري كارگاه ساختماني زير نظر شركت مذكور معرفي شدم و از آن به بعد به كار خودم در آنجا ادامه دادم.

در اين دوره كارآموزي بيشتر سعي كردم روي يك ساختمان بتني و همچنين يك ساختمان فلزي تجربه اندوزي كنم. در ادامه اين گزارش كار ما مراحل مختلفي را كه در آنجا توسط مهندسين پيمانكاران و هر كس ديگر كه به نظرم مي توانست كمك كند مرا آورده ام هر چند مي دانم اين چند روز دوره كارآموزي به ميزان مطلوب شايد نتواند مؤثر باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر