6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36852
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2432

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بهداشت فردي و عمومي

دانلود تحقیق درمورد بهداشت فردي و عمومي

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد بهداشت فردي و عمومي

با دانلود تحقیق در مورد بهداشت فردي و عمومي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بهداشت فردي و عمومي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بهداشت فردي و عمومي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بهداشت فردي و عمومي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

سلامت - بيماري

پيدايش بهداشت:

اسقلبيوس اولين انساني بود که نام طبيب برخود نهاد. وي افکار نويي را در طبابت آن روز يونان به وجود آورد. او به مردم دستوراتي مي داد که چه کنند تا بيمار نشوند و به افتخار دخترش هيژي اين علم را به زبان يوناني «هيژي نيوس» نام نهاد که امروزه آن را به زبان انگليسي «هاي جين» مي گويند.

آشنايي با سازمان جهاني بهداشت (W.H.O)

در سال 1946 اساسنامه بهداشت به تصويب رسيد و اين اساس نامه از سال 1948 ميلادي به مرحله اجرا گذاشته شد.

علت به وجود آمدن چنين سازماني اين بود که بيماري از دشمن مشترک بشريت در سراسر جهان مي دانستند. زيرا اگر يک بيماري واگير در کشوري شيوع يابد، ساير کشورهانيز از آن در امان نيستند.

مقر سازمان هاني کشور ژنو است و در حال حاضر 192 کشور جهان عضو آن هستند و با مبادله اطلاعات و تجربيات خود ، براي رسيدن به بالاترين سطح ممکن بهداشت در سراسر جهان با يکديگر تشريک مساعي مي کنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر