9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36831
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1637

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بانك اطلاعاتي توزيع شده

دانلود تحقیق درمورد بانك اطلاعاتي توزيع شده

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد بانك اطلاعاتي توزيع شده

با دانلود تحقیق در مورد بانك اطلاعاتي توزيع شده در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بانك اطلاعاتي توزيع شده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بانك اطلاعاتي توزيع شده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بانك اطلاعاتي توزيع شده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:48 صفحه

قسمتی از فایل:

بانكهاي اطلاعاتي توزيع شده
(گزارش شماره 1)

 

در اين گزارش مباحثي كلي در مورد بانكهاي اطلاعاتي توزيع شده، معماريهاي آنها و مسائل و مشكلاتي كه هنگام حركت از بانكهاي اطلاعاتي متمركز به سمت بانكهاي اطلاعاتي توزيع شده با آنها روبرو هستيم صحبت شده و تعدادي از كارهاي جديدي كه در زمينه برطرف شدن مشكلات مربوطه انجام شده شرح داده شده است. از جمله يك كار جديدي كه در زمينه سنكرون كردن داده هاي كپي شده انجام شده در انتهاي اين گزارش شرح داده شده است.

فهرست مطالب اين گزارش :

1. ذخيره اطلاعات به صورت توزيع شده

2. تراكنشهاي توزيع شده

3. مديريت همزماني در بانكهاي اطلاعاتي توزيع شده

4. مديريت بن بست

5. سنكرون كردن اطلاعت كپي شده

6. منابع

 

مقدمه

بانك هاي اطلاعاتي توزيع شده متشكل از سايتهايي غير وابسته هستند كه هيچ منبعي را به صورت فيزيكي به اشتراك نمي گذارند. هر سايت مي تواند در اجراي تراكنشي كه منجر به دستيابي به اطلاعات يك يا تعداد بيشتري سايت ديگر مي شود شركت نمايد. تفاوت اصلي مابين بانكهاي اطلاعاتي متمركز و توزيع شده اين است كه در بانكهاي اطلاعاتي متمركز همه اطلاعات در يك نقطه متمركز شده است در حالي كه در بانكهاي اطلاعاتي توزيع شده ممكن است قسمتهاي مختلف اطلاعات در نقاط مختلف توزيع شده باشند و يا اينكه كپي هاي مختلفي از اطلاعات در نقاط مختلف نگهداري شوند[1].

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر