2,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36812
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1561

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آلاينده ‏هاي روان آبها

دانلود تحقیق درمورد آلاينده ‏هاي روان آبها

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد آلاينده ‏هاي روان آبها

با دانلود تحقیق در مورد آلاينده ‏هاي روان آبها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آلاينده ‏هاي روان آبها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آلاينده ‏هاي روان آبها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آلاينده ‏هاي روان آبها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:1 صفحه

قسمتی از فایل:

آب هاي روان
در دهة اخير، روان آب‏هاي شهري به دليل پيشرفت‏هاي چشمگير در روند شهرنشيني و صنعتي شدن شهرها، حاوي انواع آلاينده‏ها مي‏باشند. آلاينده‏هاي هوا (نظير ذرات معلق و آلاينده‏ها هوابرد و گازي) درهنگام بارش باران به سطح زمين منتقل شده و ضمن عبور از نواحي مختلف باعث آلودگي منابع زيست محيطي از جمله بارش باران به سطح زمين منتقل شده و ضمن عبور از نواحي مختلف باعث آلودگي منابع زيست محيطي از جمله منابع آبهاي سطحي و زير زميني، خاك و محصولات كشاورزي مي‏گردد و نهايتاً وارد زنجيره  غذايي گشته و موجبات مسموميت گياهان وجانوران را فراهم مي‏آورد. در پژوهش انجام شده از طرف مركز تحقيقات محيط زيست دانشگاه علوم پزشكي تهران توسط آقاي دكتر اميرحسين محوي، آلاينده‏هاي روان آبهاي سطحي، آبهاي زير زميني و خاك شهر تهران مورد بررسي قرار گرفت. در اين  مطالعه پس از مشخص نمودن پارامترهاي مورد مطالعه (شامل جامدات معلق و محلول، تركيبات معدني مانند كلسيم، منيزيم، سديم، كربنات، بيكربنات، سولفات، كلرورسديم، فلزات سنگين مانند روي، سرب، مس، نيكل و كادميوم و مواد آلي نظير
COD, BOD  DOC, و فنانترن و نيز نسبت حذف سديم، هدايت الكتريكي و اسيديته)، مسيل‏هاي شهر تهران شناسايي شدند و سپس ضمن تهيه نقشه، سه مسيل اصلي شهر سرخه حصار، عمادآورد و كن شناسايي و نمونه‏برداري گرديدند و مورد آزمايش قرار گرفتند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر