7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36758
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1660

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد انواع انرژي

دانلود تحقیق درمورد انواع انرژي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد انواع انرژي

با دانلود تحقیق در مورد انواع انرژي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انواع انرژي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انواع انرژي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انواع انرژي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

برای انسان انرژی گرمایی محسوس ترین انرژی است که از دیرباز در زندگی روز مره با آن سروکار داشته است. حس گرما و سرما، مزایا و مضرات گرمی و سردی انسان را کنجکاو کرد که ماهیت آن را بشناسد. اما تا معادلات تابش الکترومغناطیسی و نحوه ی تولید آنها فرمول بندی نشد، شناخت ماهیت انرژی گرمایی مقدور نشد. با این وجود از نظر فیزیکی، گرما چیزی بیشتر از یک نوع انرژی محسوب نمی شود. اما همه ی انواع دیگر انرژی ها با انرژی گرمایی ارتباط تنگاتنگی دارند.


دوگانگی نور

نور يكي از مباحث و پديده هايي است كه از قرن هيجدهم اندیشه ی دانشمندان را به خود معطوف كرده است. دوگانه بودن خواص نور، يكي از مهم ترين عامل جذب ديگران به خود بوده است. الكترون ها نيز همانند نور داراي خواص موجي و مادي مى باشند، هنگامى كه الكترون هاي يك اتم، انرژي دريافت مي كنند به سطوح بالاي اتم مي روند كه حالت برانگيختن به اتم دست داده مي شود. هنگامي كه الكترون ها از سطوح انرژي بالاتر به سطوح انرژي پايين تر مي روند، آن مقدار انرژى را كه دريافت كرده اند، به صورت نور پس مي دهند. ارتعاش اتم ها باعث توليد نور مي شود، و نور گسيل شده از الكترون هاي يك اتم، در يك جهت و راستا قرار دارند. اما نورهاي گسيلی از مجموعه اتم ها در تمام جهات و به خط مستقيم سير مي كنند. بهمین دلیل در ليزر نور های گسيلی در يك جهت و راستا است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر