7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36700
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2278

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اصول فني ساختمان

دانلود تحقیق درمورد اصول فني ساختمان

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد اصول فني ساختمان

با دانلود تحقیق در مورد اصول فني ساختمان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اصول فني ساختمان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اصول فني ساختمان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اصول فني ساختمان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

ساختمان هاي اسکلت فلزي: در اين نوع ساختمان ها براي ساختن ستون ها و پل ها از پروفيل هاي فولادي استفاده مي شود. در کشور ما معمولا ستون ها را از تير آهن هاي I دوبل يا بال پهن هاي تکي استفاده مي نمايند، و همچنين براي اتصالات از نبشي و تسمه و براي زير ستون ها از صفحه فولادي استفاده مي شود، و معمولا دو قطعه را به وسيله جوش به همديگر متصل مي نمايند. سقف اين نوع ساختمان ها ممکن است تيرآهن و طاق ضربي باشد، و يا از انواع سقف هاي ديگر از قبيل تيرچه بلوک و غيره استفاده گردد.

براي پارتيشن بندي مي توان از انواع آجر و يا قطعات گچي و يا چوب و يا سفال هاي تيغه اي استفاده کرد.

انواع پروفيل هاي فولادي در ساختمان

مقاطع فولادهاي ساختماني معمولا با يک حرف که بیانگر مقطع و دو عدد (برای نبشی سه عدد) است، مشخص می شوند. عدد اول عمق مقطع بر حسب اینچ یا میلیمتر و عدد دوم وزن مقطع در واحد طول بر حسب پوند در هر فوت یا کیلوگرم در هر متر است. برای مثال مقطع W14×87 مقطعی بال پهن با عمق 14 اینچ و وزن 87 پوند در هر فوت است. مقطع L8×8×½ نیز نبشی با دو ساق مساوی با طول 8 اینچ و ضخامت ½ اینچ است که آن را به صورت L×8×½ نیز مشخص می کنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر