7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36677
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2324

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد استفاده از فيبر نوري براي انتقال نور خورشيد به مکانهاي سربسته

دانلود مقاله درمورد استفاده از فيبر نوري براي انتقال نور خورشيد به مکانهاي سربسته

0 2.3k
دانلود مقاله درمورد استفاده از فيبر نوري براي انتقال نور خورشيد به مکانهاي سربسته

با دانلود مقاله در مورد استفاده از فيبر نوري براي انتقال نور خورشيد به مکانهاي سربسته در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله استفاده از فيبر نوري براي انتقال نور خورشيد به مکانهاي سربسته را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله استفاده از فيبر نوري براي انتقال نور خورشيد به مکانهاي سربسته ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد استفاده از فيبر نوري براي انتقال نور خورشيد به مکانهاي سربسته

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

SUNLIGHT TRANSPORT SYSTEM

همانطور که در عکس هاي بالا مشاده مي کنيد مي توان در روز با استفاده از فيبرهاي نوري نور خورشيد را به مکانهايي کاملا سر بسته و بدون نور برد بدون ذره اي تفاوت با يک لوستر بزرگ که با انرژي الکتريکي و لامپ محيط اطراف را روشن مي کند. اين شکل استفاده از تکنولوژي مي تواند کمکي براي شهرهاي آفتاب خيز ايران بسيار مقرون به صرفه و اقتصادي باشد چراکه در اکثر اين شهرها منبع توليد کننده برق وجود ندارد ( ولي آفتاب وجود دارد ) و به دليل آفتاب شديد و وجود نور زياد در اين مناطق، منازل مکان ها کاملا سر بسته است و با استفاده از انرژي الکتريکي و لامپهاي برقي اقدام به روشنايي محيط اطراف ميکنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر