7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36661
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1794

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تعلیم و تربیت از دیدگاه استاد منتظری

دانلود تحقیق درمورد تعلیم و تربیت از دیدگاه استاد منتظری

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد تعلیم و تربیت از دیدگاه استاد منتظری

با دانلود تحقیق در مورد تعلیم و تربیت از دیدگاه استاد منتظری در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تعلیم و تربیت از دیدگاه استاد منتظری را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تعلیم و تربیت از دیدگاه استاد منتظری ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تعلیم و تربیت از دیدگاه استاد منتظری

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

                                               مقدمه:

استاد مطهّری و معناى آزادى :

در كلام مطهرى، آزادى سمت و سویى مى یابد كه بنا به دلایلى نباید از انسان سلب شود. این عناصر عبارتند از این كه بروز و ظهور استعدادهاى آدمى نیازمند فضاى آزاد است. در فضاى بسته و محیط خفقان آمیز و استبدادى و به عبارتى در فقدان آزادى هاى اجتماعى و سیاسى، زمینه اى براى بروز خلاقیت ها و استعدادها به وجود نمی آید. در فضاى مستبدانه اى كه بر جامعه حاكم است، چاپلوسان و زبان بازان قدرت مى یابند و آزادگان و آزاداندیشان ذلیل و حقیر مى شوند، چرا كه وضعیت موجود، اجازه چون و چرا كردن به خیرخواهان و مصلحان را نمى دهد. تنها آنان كه زبان به مدح بگشایند، جایى و مقامى مى یابند و بس.

استاد مطهرى آزادى را یكى از لوازم حیات و تكامل ذكر كرده و معتقد است موجودات براى رسیدن به مرحله تكامل و رشد به سه عنصر «تربیت»، «امنیت» و «حریت» نیازمندند.

تربيت عبارتست از عواملي كه موجود زنده براي تداوم بقاء به آن محتاج است. براي مثال موجود زنده براي رشد و نمو به عناصري چون نور و آب ، غذا و علاوه بر این ها، انسان به تعلیم و تربیت نیازمند است. امنیت، یعنى این كه موجود زنده آن چه را در اختیار دارد، همانند حیات، ثروت، سلامت و ... از او سلب نگردد. و آزادى، یعنى «نبودن مانع. انسان هاى آزاد، انسان هایى هستند كه با موانعى كه در جلو رشد و تكاملشان هست، مبارزه مى كنند. انسان هایى هستند كه تن به وجود مانع نمى دهند».

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر