10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36651
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1505

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ازدواج

دانلود تحقیق درمورد ازدواج

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد ازدواج

با دانلود تحقیق در مورد ازدواج در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ازدواج را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ازدواج ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ازدواج

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:54 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

(ازدواج يا انتخاب همسر، پيمان مقدسي اسست براي زندگي مشترك بين زن و مرد كه طبق قوانين الهي تجويز شده و هدف آن آرامش و آسايش بهتر و بيشتر از زندگي، مهر و محبت، و گذشت و فداكاري و همچنين بقاي نوع مي‌باشد.)

خداوند در سورة روم مي‌فرمايد: از نشانه‌هاي خداوند متعال آن است كه براي شما همسراني از نوع خود آفريد تا توسط آن آرامش بگيريد و ميان شما دوستي و مهرباني قرار داد.

ازدواج وسيله آرامش و آسايش است ولي زماني كه عجولانه و كوركورانه انجام نگرفته باشد. بايد قبل از ازدواج به اصل تناسب توجه داشت يعني دختر و پسري كه مي‌خواهند با هم ازدواج كنند بايد از جهات بسياري متناسب يكديگر باشند، مانند تناسب در جهات روحي، اجتماعي، آموزشي، خانوادگي، سني، اقتصاد و غيره. اگر در ازدواج به اين جهات توجه نشود، ممكن است در آينده زندگي آنان از هم بپاشد و به جدايي و طلاق منجر شود كه نتيجه سو عدم تفاهم و طلاق و جدايي بيشتر روي فرزندان است.

بله از ازدواج نيز عامل مهم اصل توافق است. زن و مردي كه داراي تناسب باشند مي‌توانند خود را به ميل يكديگر وفق دهند و توافق به وجود آورند. اصل ديگر گذشت و بردباري و فداكاري است. اگر زن و مردي در مواردي تفاهم و توافق ندارند بايد صبر و گذشت كنند و يا يكديگر را تحمل كنند و سعي نكنند رأي يكديگر را بر هم تحميل كنند و اگر مطمئن باشند كه اگر يكديگر را دوست داشته باشند و به هم عشق بورزند موارد كوچك اختلافها نيز در سايه همان عشق و محبت و گذشت و فداكاري رفع خواهد شد. معمولاً علاقه زن معلول علاقه مرد به زن و وابسته به اوست. اين مرد است كه اگر زن مرد است كه اگر زن را دوست بدارد و نسبت به او وفادار بماند زن نيز او را دوست مي‌دارد و به او وفادار مي‌ماند. به طور كلي زن طبعاً از مرد وفادارتر است و بي‌وفايي زن عكس‌العمل بي‌وفايي مرد است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر