8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36622
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2221
  • تعداد فروش: 7

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اخلاق در مديريت

دانلود تحقیق درمورد اخلاق در مديريت

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد اخلاق در مديريت

با دانلود تحقیق در مورد اخلاق در مديريت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اخلاق در مديريت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اخلاق در مديريت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اخلاق در مديريت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده

در اين مقاله به بحث در خصوص تأثير اقتصاد بر مديريت اخلاقي پرداخته مي شود و با استخدام تئوري فرد براي مواجهه با يك مشكل اخلاقي ، روش تجزيه و تحليل اقتصادي را بر اساس عوامل بازار بررسي مي كند . اگر اخلاق و تناسب و تعادل در امور حاكم شود مي توان انتظار مديريتي صحيح و اخلاقي را داشت . مدير بايد با توازن در امور و سياست « نتيجه و بهره برداري مناسب » بتواند يك سازمان ، يك نهاد وارگان را به خوبي اداره كند . اميد است اين تحقيق توانسته باشد عنوان «اخلاق در مديريت » را متناسب با ارائه كار ، به صورت علمي و تئوري معرفي كند .


 مقدمه

مديريت . مهمترين عامل در حيات رشد و بالندگي و يا از بين رفتن نهادها ، سازمان ها و اجتماع است و مدير روند حركت از وضع موجود به سوي وضعيت مطلوب را هدايت مي كند و در هر لحظه براي ايجاد آينده اي بهتر در تكاپوست . در اين مقاله با عنوان اخلاق و مديريت به بررسي طبيعت مشكلات اخلاقي در نهادها پرداخته شده است : بررسي مشكلات موجود و نيز رقابت هاي پيچيده اي به منظور برقراري توازن بين منافع اقتصادي و تعهدات اجتماعي .

اخلاق در مديريت بر اين اساس كه روابط ما با اعضاي جامعه اي كه در آن فعاليت داريم چگونه است و چگونه بايد متمركز گردد ، استوار است . بدون شك مهمترين و حساس ترين مسأله در مديريت ايجاد تعادل و توازن بين عملكرد اقتصادي و عملكرد اجتماعي است.

اخلاق در مديريت امروزه از مسائلي نظير ارتشاء ، دزدي و تباني فراتر مي رود . هنگام مواجهه با چنين مسائلي چگونه بايد تصميم گيري كرد و چه چيزي صحيح ، مناسب و عادلانه است . در اين مقاله شيوه ي تصميم گيري ما در قبال جامعه و مسائل مديريتي را مورد تجزيه و تحليل قرار مي دهد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر