12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36465
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1681

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد لينوکس

دانلود تحقیق درمورد لينوکس

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد لينوکس

با دانلود تحقیق در مورد لينوکس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق لينوکس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق لينوکس ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد لينوکس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:107 صفحه

قسمتی از فایل:

لينوکس چيست؟

لينوکس يک سيستم عامل آزاد و باز متن است که تحت مجوز GNU/GPL منتشر شده است. باز متن به اين معني که هر شخصي آزاد است تا از آن استفاده کند ،‌آن را تغيير دهد و حتي مي تواند آن را دوباره توزيع کند.

لينوکس در سال ۱۹۹۱ در دانشگاه هلسينکي فنلاند توسط يک دانشجوي جوان به نام لينوس تروالدز نوشته شد. تراوالدز در اصل با Minix (که يک يونيکس خلاصه شده است.) کار مي کرد ،‌اما تصميم گرفت تا سيستم عاملي دلخواه خود و بر اساس UNIX خلق کند و اين ماجرا با انتشار نسخه ي 0.02 در سال ۱۹۹۱ توسط او آغاز شد که در زمان نوشتن اين مقاله آخرين نسخه ي پايدارآن2.6ميباشد.لينوس ترووالدز طي يک نامه ي الکترونيکي خبر نوشتن سيستم عامل بازمتن خود را اعلام کرد ، طولي نکشيد که صدها نفر از سراسر دنيا خواهان کار با اين سيستم عامل باز متن (Open Source) که به UNIX شباهت داشت شدند و شروع به توسعه ي ان کردند. امروزه توزيع هاي فراواني از لينوکس و جود دارد که از هسته و نرم افزار هاي آزاد (Free Software) همراه هسته تشکيل مي شوند. همه ي اين توزيع ها از يک هسته ي واحد به نام لينوکس استفاده مي کنند.اگر بخواهيم دقيق تر توضيح بدهيم ، لينوکس يکسري کد است و ارتباط بين سخت افزار ها و نرم افزار ها را برقرار مي کند (به عنوان هسته يا کرنل) و يک توزيع لينوکس (که در زبان عام به ان لينوکس مي گويند) شامل هسته و تعداد زيادي نرم بازمتن مي باشد مانند توزيع هاي ردهت (Redhat) ، دبيان ( debian ) ، اسلاکوير( Slackware) وجينتو(Gentoo).شايان ذکر است که امروزه براي راحتي به توزيع هاي لينوکس همان لينوکس گفته مي شود که البته صحيح آن گنو/لينوکس مي باشد ، چرا که بيشتر نرم افزار هاي استفاده شده در اين توزيع ها تحت مجوز هاي گنو انتشار يافته اند، بنابراين اين از اين پس هر جا که از لينوکس نام مي بريم منظورمان همان توزيع هاي گنو/لينوکس است مگر ان که صريحا به هسته ي لينوکس اشاره کنيم .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر