8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36379
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1599

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اقتصاد چين

دانلود تحقیق درمورد اقتصاد چين

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد اقتصاد چين

با دانلود تحقیق در مورد اقتصاد چين در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اقتصاد چين را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اقتصاد چين ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اقتصاد چين

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

به نام خداوند بخشنده مهربان

همچنين برآوردهاي اصلاح شده نسبت به برآوردهاي پيشين شرح تحمل پذير و سالمتري از اقتصاد چين را نشان مي دهند. علاوه بر مجموع ارقام جديد توليد ناخالص داخلي، برآوردهاي جديدي از بخش هاي مختلف توليد ناخالص داخلي وجود دارد. به ويژه اينكه برآوردهاي جديد در بخشي از GDP ناشي از سرمايه گذاري تعديل اندك و در بخشي از GDP ناشي از مصرف تعديل بسيار ايجاد نموده اند.تخمين زده شده است كه سرمايه گذاري تحت شرايط جديد در اوايل دهه 2000 براي 38/ از GDP تشكيل شده است. برآوردهاي اصلاح شده نشان دادند مصرف تقريبا برابر 60/ GDP است و اين حاكم از آن است كه قدرت مصرفي به نيروي اصلي در رشد اقتصاد چين تبديل شده است. اين وضعيت سالمتر از وضعيتي است كه صادارات سرمايه گذاري جديد تحرك اصلي در اقتصاد چين بودند. انتظار داريم در طي چند سال آينده بر‌آورد مجدد در اعداد GDP ادامه يابد. به عبارت ديگر، بخش خدمات و ميزان مصرف در رشد اقتصاد چين به كمك كننده هاي مهمي تبديل خواهند شد. اينها با نوين سازي اقتصاد چين سازگار هستند. بعلاوه علائمي كه نشان مي دهند در چين ميزان پس انداز تا حدودي كاهش خواهد يافت. و بر اساس تقاضاي مصرف كننده خواهد بود. احتمال اينكه بازارهاي ملي بيش از يك مليون مصرف كننده به واقعيتي تبديل خواهد شد را افزايش مي دهند. RMA: چين در حوالي 2005 RMA را برابر دلار با 1/2 دوباره برآورد نمود و نشان داد كه آن مي تواند ميزان تبادل RMA را در مقابل سبد پولهاي رايج مديريت كند. اين حركت بعلاوه آزادي بيشتر فشار سياسي وارد بر چين را كه حاكي از اصلاح پول رايج در مابقي سال 2005 بود را كاهش داد. با اين وجود RMA از آن زمان تا كنون نسبت به دلار امريكا تا اندازه اي ترقي كرده و عملكرد دلار را در برابر پول هاي رايج ديگر دنبال نموده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر