7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36232
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1658
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد طراحي سيستم مديريت بحران براي شهرداري الکترونيک

دانلود تحقیق درمورد طراحي سيستم مديريت بحران براي شهرداري الکترونيک

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد طراحي سيستم مديريت بحران براي شهرداري الکترونيک

با دانلود تحقیق در مورد طراحي سيستم مديريت بحران براي شهرداري الکترونيک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طراحي سيستم مديريت بحران براي شهرداري الکترونيک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طراحي سيستم مديريت بحران براي شهرداري الکترونيک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طراحي سيستم مديريت بحران براي شهرداري الکترونيک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده:

باظهور خدمات الکترونيکي و بهره گيري از فناوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان يک ابزار مناسب براي ارائه خدمات يک پارچه به مردم، بستري مناسب براي ايجاد شهرداري هاي الکترونيک  فراهم شده است. با شکل گيري شهرداري الکترونيک سرعت ارائه خدمات و تصميم گيري براي مديران  و به تبع آن سرعت عمليات در شرايط بحراني افزايش مي يابد. اهميت افزايش سرعت تصميم‌گيري در بحران ها  به حدي است که تصميم‌گيري درست در چند ساعت اوليه بحران‌هاي طبيعي مي­تواند از بروز بسياري از فجايع انساني جلوگيري کند. با طراحي سيستم‌هاي نرم‌افزاري، اعم از سيستم‌هاي بانک اطلاعاتي و سيستم‌هاي خبره مي توان به مديران تصميم‌گيرنده کمک کرد که در زمان محدود، تصميم‌گيري‌هاي عقلايي‌تري انجام دهند. سيستم هاي اطلاعاتي مديريت بحران امروزه به عنوان بخش مهمي از شهرداري­هاي الکترونيک مورد توجه است.

هدف اين مقاله طراحي يک سيستم اطلاعاتي مديريت بحران براي شهرداري الکترونيک مي‌باشد،  اطلاعات اين سيستم با توجه به خصوصيات مشترک تمام بحران‌ها و همچنين محيط و شرايط استفاده از سيستم، نوع بحران، ميزان منابع و نحوۀ تخصيص آن و ... فراهم مي‌آيد. براي طراحي اين سيستم ازروش UML استفاده شده است و جهت رسيدن به يک اجماع براي طراحي Use Case  ها که درواقع پايه و اساس يک سيستم اطلاعاتي هستند  از  Business Function/Entity Type Analysis و طراحي يك system matrix استفاده كرده ايم.به جهت گستردگي فعاليت هاي  لازم براي مديريت بحران و از آنجا كه طراحي تمام زير سيستم ها در     قالب يک مقاله نمي گنجد، در اين مقاله به طراحي اطلاعاتي" سيستم امداد و نجات" كه تقريبا در تمام بحران­ها به خصوص بحران­هاي طبيعي كاربرد دارد پرداخته ايم .نتيجه حاصله رسيدن به سه  Use Case  با عناوين " شناسايي محل"،" انتقال و نجات مجروحين" و" کمک هاي اوليه" و  يك  Actor با عنوان "شروع عمليات"  است. روش كار در اين مقاله براي شناسايي ديگر Use Case  ها قابل استفاده خواهد بود.

 

کلمات کليدي: مديريت بحران،شهرداري الکترونيک، سيستم‌هاي اطلاعاتي،مهندسي نرم افزار، System matrix,UML

 

مقدمه:

ايجاد شهر و شهرداري الكترونيك تاثيرات بسياري را در زمينه اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي براي شهر به دنبال خواهد داشت. در زمينه اقتصادي توسعه تجارت الكترونيكي، بانكداري الكترونيكي، گسترش استفاده از كارتهاي اعتباري، كاهش كاغذ بازي، كاهش هزينه ارائه خدمات و ايجاد زمينه براي سرمايه‌گذاري داخلي و خارجي و از تاثيرات آن خواهد بود. ارائه خدمات برخط[1] به شهروندان موجب افزايش رضايتمندي آن‌ها ازاستفاده از خدمات عمومي و خصوصي شده و امكان تشكيل گروه‌ها و اجتماعات[2] برخط فراوان و هم‌چنين راي گيري برخط و توزيع عادلانه امكانات را فراهم مي‌آورد. ايجاد زمينه استفاده از نظر شهروندان در مديريت شهر از جمله اثرات اجتماعي اجراي پروژه شهر الكترونيك خواهد بود. در زمينه‌هاي فرهنگي نيز اجراي شهر الكترونيك تاثيرات زيادي را به دنبال دارد كه به‌طور مثال از شفاف سازي، اطلاع رساني، آموزش مجازي شهروندان در حوزه‌هاي عمومي و اختصاصي، امكان انتشار رسانه‌هاي ديجيتالي براي شهروندان، انتشار اخبار و اطلاعات به هنگام و اثرات فرهنگي بسيار ديگري را مي‌توان نام برد.(King ،2007 : 50)



[1] On-line

[2] Community

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر