12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36195
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1531

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شربت‌ ذرت‌

دانلود تحقیق درمورد شربت‌ ذرت‌

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد شربت‌ ذرت‌

با دانلود تحقیق در مورد شربت‌ ذرت‌ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شربت‌ ذرت‌ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شربت‌ ذرت‌ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شربت‌ ذرت‌

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:68 صفحه

قسمتی از فایل:

شربت‌ ذرت‌ حاوي‌ فروكتوز بالا (HFCS)

اين‌ شربت‌ كه‌ در انگلستان‌ ايزو فروكتوز و در كانادا گلوكز / فروكتوز ناميده‌ مي‌شودشامل‌ هر گروه‌ از شربت‌هاي‌ ذرت‌ مي‌شود كه‌ پردازش‌ آنزيمي‌ روي‌ آنها صورت‌ گرفته‌است‌ تا گلوكز آن‌ به‌ فروكتوز تبديل‌ شود و سپس‌ با شربت‌ ذرت‌ خالص‌ تركيب‌ شده‌ است‌تا شيريني‌ مطبوعي‌ را ايجاد كند. در ايالات‌ متحده‌، HFCS ماده‌اي‌ است‌ كه‌ عموماً به‌ جاي‌شرك‌ مورد استفاده‌ واقع‌ مي‌شود و در بيشتر غذاها و نوشيدني‌هاي‌ پردازش‌ شده‌ وجوددارد از جمله‌ نوشيدني‌هاي‌ غيرالكلي‌، ماست‌، نان‌ صنعتي‌، كلوچه‌ها، پوشش‌ سالاد وسوپ‌ گوجه‌ فرنگي‌.

متداول‌ترين‌ انواع‌ اين‌ شربت‌ عبارتنداز: HFCS55 (كه‌ بيشتر در نوشيدني‌هاي‌ غير الكلي‌ وجوددارد)، تقريباً 55% فروكتوز و 45% گلوكز دارد؛ و HFCS42 (كه‌ در بسياري‌ از غذاها و غذاهاي‌پخته‌ شده‌ وجود دارد)، تقريباً 90% فروكتوز 10% گلوكز دارد و در مقادير كم‌ در مواردخاص‌ كاربرد دارد اما بيشتر براي‌ تركيب‌ با HFCS42 استفاده‌ مي‌شود تا HFCS55 را توليد كند.

روندي‌ كه‌ توسط‌ آن‌ HFCS توليد مي‌شود اولين‌ بار توسط‌ ريچارد اووف‌ و ارل‌ پي‌ كوي‌ درسال‌ 1957 اختراع‌ شد. روند توليد صنعتي‌ آن‌ توسط‌ دكتر تاكاساكي‌ در آژانس‌ بين‌المللي‌فناوري‌ و علوم‌ صنعتي‌ وزارت‌ تجارت‌ بين‌المللي‌ و صنعت‌ ژاپن‌ در سال‌هاي‌ 1970-1965اصلاح‌ شد. HFCS به‌ سرعت‌ در بسياري‌ از غذاها و نوشيدني‌هاي‌ غير الكلي‌ بين‌ سال‌هاي‌1975 تا 1985 در ايالات‌ متحده‌ به‌ كار برده‌ شد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر