9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36177
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1657

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سياست از ديدگاه على (ع) و روش حكومتى آن حضرت

دانلود تحقیق درمورد سياست از ديدگاه على (ع) و روش حكومتى آن حضرت

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد سياست از ديدگاه على (ع) و روش حكومتى آن حضرت

با دانلود تحقیق در مورد سياست از ديدگاه على (ع) و روش حكومتى آن حضرت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سياست از ديدگاه على (ع) و روش حكومتى آن حضرت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سياست از ديدگاه على (ع) و روش حكومتى آن حضرت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سياست از ديدگاه على (ع) و روش حكومتى آن حضرت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قسمتی از فایل:

دكتر محمد حسين مشايخ فريدنى‏

امير المؤمنين عليه السلام در مقام رهبرى سياسى

روى الدّيلمى عن عمّار و أبى ايّوب عن النّبيّ صلّى اللَّه عليه و آله أنّه قال: «يا عمّار إن رايت عليّا قد سلك واديا و سلك الناس و اديا غيره، فاسلك مع على ودع النّاس. إنّه لن يدلّك على ردىّ و لن يخرجك من الهدى» ديلمى از عمار بن ياسر و ابى ايوب انصارى روايت كرده است كه رسول خداى صلى اله عليه و آله چنين فرمود: «اى عمار اگر ديدى كه على از راهى رفت و همه مردم از راه ديگر تو با على برو و ساير مردم را رها كن. يقين بدان على هرگز ترا به راه هلاكت نمى‏برد و از شاهراه رستگارى خارج نمى‏سازد».

كنز العمال، ج 12، حديث 1212، چاپ حيدر آباد.

اين مقاله شامل مطالب ذيل است: سياست در عرف استعمار تفرقه و نفاق نخستين جمهورى اسلامى خليفة اللَّه وظايف مقام خلافت‏حكومت عدل و مساوات روش رهبرى اداره جهان اسلام تقسيمات كشور امور مالى پليس امور دفترى دستگاه دادگسترى ارتش خطبه‏هاى سياسى تغيير مركز خلافت آموزش كارمندان دولت فرمان مالك اشتر اصالت اين فرمان ختم مقال

مقدمه

شرح آراء سياسى و برنامه‏هاى ادارى و روش كشوردارى امير المؤمنين على بن ابى طالب عليه السلام، هدفها و مقاصد او از قبول زمامدارى و روابط سياسى و بازرگانى و فرهنگى دولت او با ساير دولتها و ملل عالم و نيز بحث و اظهار نظر در علل عصيان ناكثين و مارقين و قاسطين كه منجر به جنگهاى داخلى و مهاجرت امام على (ع) از مدينه به عراق و شهادت وى در كوفه و انتقال قدرت به معاويه... گرديد در يك كتاب يا يك مقاله نمى‏گنجد و به قول مولوى:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر