6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36164
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1625

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سم شناسي

دانلود تحقیق درمورد سم شناسي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد سم شناسي

با دانلود تحقیق در مورد سم شناسي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سم شناسي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سم شناسي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سم شناسي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

عنوان آزمايش: نحوه تهيه محلول هاي سمي و طومه مسموم

تهيه محلول سمي:

خصوصيات فيزيكي فسفيد روي ماده اي خاكستري تيره يا جرم جسمي بالاست و در آب حل نمي شود و اول فسفر دو رنگ را با آب مخلوط مي كنيم و مي بينيم كه با آب مخلوط نمي شود. در هر شرايط بعد از آن آب را با روغن پارافين كه از نفت به وجود آمده است حل مي شود . سپس مشاهده مي كنيم با حرارت دادن با هم مخلوط مي شوند و بعد آب به آن اضافه مي كنيم كه باز با آب محلول نمي شود.

روغن هم به كمك آمولسيوفا حل نمي شود و در روغن به صورت فيزيكي حل حل مي شود و به آب و روغن فسفيد اضافه مي كنيم سپس اسيد نيتريك رقيق به فسفيد روي به ميزان 1% ميلي گرم اضافه مي كنيم و با فسفيد روي محلول مي شود و گاز خرمايي رنگي را توليد مي كند كه گاز فسفيد تام دارد كه بسيار سمي است.

و سپس محلول شروع به جوشيدن مي كند و گاز خرمايي از آن خارج مي شود و سپس هر موجود زنده را كه در جريان گاز قرار بگيرد را سريعاً از پا در مي آورد به طوري كه به شدت تشنج كرده و سپس مي ميرد . اين محلول سمي بر روي دستگاه عصبي انسان و حشرات تاثير مي گذارد يعني يك سم عصبي است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر