8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36043
  • فرمت فایل دانلودی : .Doc
  • تعداد مشاهده : 1503

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد دزدگیر خودرو

دانلود تحقیق درمورد دزدگیر خودرو

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد دزدگیر خودرو

با دانلود تحقیق در مورد دزدگیر خودرو در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دزدگیر خودرو را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دزدگیر خودرو ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دزدگیر خودرو

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

سیستم هزینه یابی  دزدگیر خودرو

محصولي كه در اين طرح جهت بررسي هاي فني و اقتصادي مورد مطالعه قرار مي گيرد سيستم دزدگير خودرو نام دارد كه در خودروهاي سواري به منظور افزايش ضريب حفاظتي در مقابل سرقت از آن استفاده به عمل مي آيد. نحوة توليد محصول درداخل واحد، با توجه به ماهيت اجزاء تشكيل دهندة آن كه غالباً در برگيرندة قطعات الكترونيكي مي باشد، بر مبناي طراحي مونتاژ برنامه ريزي خواهد شد. همچنين تجهيزات توليدي در برگيرندة امكانات ساده مونتاژ و كنترل كيفيت توام با آن خواهد بود.

حجم توليد ساليانه محصول با توجه به بررسي بازار تقاضاي آن جهت تأمين از نياز داخلي، به ميزان 50000 دستگاه در نظر گرفته شده و مواد اوليه مصرفي اصلي كه شامل اجزاء الكترونيكي و برقي مي باشد، در عين حال خارجي بودن، از بازار قطعات در داخل قابل تهيه خواهد بود و نيز قطعات تزئيني مانند قاب برد اصلي و براساس سفارش، از توليد كنندگان داخلي قابل تأمين مي باشد.

در ادامه جدول 1-1 به طور خلاصه به ويژگيهاي سرمايه گذاري و اقتصادي طرح پرداخته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جدول 1-1 جمع بندي مشخصات اصلي طرح توليد دزدگير خودرو

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر