15,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36012
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1496

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسی رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات با کیفیت خدمات در صنعت بیمه

دانلود تحقیق درمورد بررسی رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات با کیفیت خدمات در صنعت بیمه

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد بررسی رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات با کیفیت خدمات در صنعت بیمه

با دانلود تحقیق در مورد بررسی رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات با کیفیت خدمات در صنعت بیمه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسی رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات با کیفیت خدمات در صنعت بیمه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسی رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات با کیفیت خدمات در صنعت بیمه  ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسی رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات با کیفیت خدمات در صنعت بیمه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:126 صفحه

قسمتی از فایل:

چکیده:

مقدمه : در سالهای اخیر کاربرد فناوری اطلاعات به منظور افزایش  و تنوع ارایه خدمات چشمگیر بوده است. هدف از این پژوهش  بررسی رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات با کیفیت خدمات در صنعت بیمه  (مطالعه موردی بیمه آسیا استان مازندران) می باشد.

روش :  تحقیق حاضر از نوع پژوهش های توصیفی و پیمایشی می باشد. جامعه اماری عبارت  از  کلیه مشتریان و کارکنان سرپرستی و شعب بیمه آسیا  در استان مازندران می باشد. تعداد 284 مشتری و 135 مدیر و کارمند به عنوان نمونه تحقیق انخاب گردیدند.

 ابزار: به منظور جمع اوری اطلاعات و داده ها از پرسش نامه استاندارد استفاده شده است. از روش های امار توصیفی و استنباطی  برای تجزیه و تحلیل داده ها بهره گرفته شده است.

نتایج: یافته های تحقیق نشان می دهد که بین استفاده از فناوری اطلاعات و ابعاد "ملموس بودن خدمات " ، "قابلیت اعتبار" " پاسخگویی" ، " اطمینان بخشی و همدلی رابطه معنادار گزارش شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که استفاده از فناوری اطلاعات در ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان اثربخشی داشته است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر