10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35896
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1636

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد طالع بيني

دانلود تحقیق درمورد طالع بيني

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد طالع بيني

با دانلود تحقیق در مورد طالع بيني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طالع بيني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طالع بيني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طالع بيني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:49 صفحه

قسمتی از فایل:

فروردين (مرد)

هيجان و انرژي را مي توان در مرد متولد فروردين جستجو كرد. او به سرعت تمام مي تواند در عشق به گلوله اي از آتش مبدل شود و به همان سرعت به تكه اي يخ، اما مي توانيد دوباره با او شروع كنيد. سياره مريخ از او فردي مبتكر، خلاق، بي صبر و با شهامت ساخته است. هر گاه پاي عشق در ميان باشد، بي توجهي او شگفت آور است، ولي بايد بدانيد كه هيچ سمبول نجومي ديگر همچون قوچ (فروردين) در عشق وفادار نيست. او در اين رابطه بسيار جدي است. به شدت حسود و غيرتي مي باشد و در برابر خيانت واكنش تند خواهد داشت. انتظار دارد اطرافيانش به سادگي برخوردهاي بي منظور او را با ديگران درك كنند. با وجود اينكه خود را زرنگ تر از بقيه مي داند اما حقه باز و زيرك نيست و به همين علت از حيله و كلك خوشش نمي آيد. در برابر مسائل جزئي مي تواند به شدت عصباني شود، اما در عذرخواهي پس از بگومگوها پيش قدم است. حس رياست و فرماندهي در ذات اوست. دست و دلباز است و كمتر اهل پس انداز كردن.


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر