6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35825
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1710

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تعیین جنسیت

دانلود تحقیق درمورد تعیین جنسیت

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد تعیین جنسیت

با دانلود تحقیق در مورد تعیین جنسیت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تعیین جنسیت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تعیین جنسیت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تعیین جنسیت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

دوستان خوبم سلام . در این وبلاگ من سعی میکنم مسائل مختلف در مورد جنین و نوزاد را به اطلاع شما برسانم . قبل از هر چیز میتونم بگم که یکی از دغدغه های خیلی از خانواده ها داشتن جنس خاصی از نوزاده .اگه شما از همون دسته هستید میتونید با پیگیری دستورات زیر به خواسته خودتون برسید . پس برای شروع فصل اولمون رو به تعیین جنسیت نوزاد اختصاص میدیم .

فصل اول : تعیین جنسیت

اولین نکته ای که در مورد این مبحث باید متذکر بشم اینه که برخلاف تصور قدیمیها که میگفتند اگه دو ماه اول بارداری مادر از خوراکیهای گرم استفاده کنه بچه پسر و اگه از خوراکیهای سرد استفاده کنه بچه دختر میشه امروز کاملا مشخص شده که این بحث پایه علمی نداره چون از همون بدو پیدایش نطفه اگه کروموزومهای x باهم ترکیب بشن بچه دختر و اگه کروموزومهای x و y با هم ترکیب بشن بچه پسر میشه . پس ما قبل از بارداری باید با یکسری دستوراتی که من در زیر میارم تا 98% میتونیم جنسیت بچه رو تعیین کنیم ولی اگه باردار باشید دیگه نمیشه کاری کرد .

نکاتی که باید در ابتدا توسط آقایان رعایت شود :

1- برخلاف تصور قدیمیها جنسیت بچه تنها توسط زن تعیین نمیشه بلکه هم مرد و هم زن در این مورد نقش دارن . بعضی زنها رحمهای گرم و مکنده ای دارن که باعث میشه کروموزومهای y خودشون رو زودتر برسونن و بچه پسر میشه و بعضی برعکس . ولی نکته مهم در اینجا نطفه مرد است . اگر نطفه سالم و قوی باشه بچه پسر و اگه ضعیف باشه بچه حتما دختر میشه .همچنین تعداد اسپرم هم در جنسیت جنین نقش مهمی داره یعنی اگه تعداد اسپرم از 20میلی در سی سی کمتر باشه فرزندتون به احتمال زیاد دختر میشه . پس اگر مثلا داشتن پسر براتون خیلی مهمه میتونید یک ازمایش اسپرم انجام بدید تا ببینید وضعیت به چه صورتیه . در موسساتی مثل رویان با هزینه ناچیزی این ازمایش رو انجام میدن . نگران نباشید از اینکه ازمایش بدید و ببینید که نطفه ضعیفی دارید .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر