7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35684
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1648

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آمار و ارقامي از خسارت هاي ناشي از خوردگي

دانلود تحقیق درمورد آمار و ارقامي از خسارت هاي ناشي از خوردگي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد آمار و ارقامي از خسارت هاي ناشي از خوردگي

با دانلود تحقیق در مورد آمار و ارقامي از خسارت هاي ناشي از خوردگي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آمار و ارقامي از خسارت هاي ناشي از خوردگي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آمار و ارقامي از خسارت هاي ناشي از خوردگي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آمار و ارقامي از خسارت هاي ناشي از خوردگي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

يكي از مشكلاتي كه تمامي صنايع كم ­و بيش با آن روبه­رو هستند، مسئله خوردگي است. آمار و ارقامي كه از خسارت­هاي ناشي از خوردگي گزارش شده است، تلاش جدي براي مقابله با اين پديده نامطلوب را ضروري مي­ سازد.

خوردگي نه ­تنها باعث اتلاف ماده و انرژي مي­گردد و بنابراين سبب وارد نمودن ضرر و زيان اقتصادي مي­شود، بلكه با وارد نمودن آسيب­هاي انساني و حتي جاني و يا زيست­محيطي، اثرات تخريبي خود را چند برابر مي­كند.

مطلب زير كه از كتاب "خوردگي ميكروبي" نوشته "مهندس رضا جواهر دشتي" مي­باشد، به ذكر نمونه­هايي از هر كدام از موارد فوق الذكر مي­پردازد:

اتلاف ماده و انرژي:

بر اساس آمارهاي بين­المللي در هر 90 ثانيه يك تن فولاد در اثر خوردگي ازبين مي­رود. همان­طور كه مي­دانيم يكي از مسائلي كه در طراحي در نظر گرفته مي­شود، انديشيدن و به كارگيري فاكتورهاي اضافي در طراحي مي­باشد مثلاً ضخيم­تر گرفتن بدنه كشتي­ها و يا لوله­ها نمونه­اي از آن است. اگر لوله­اي به قطر 8 اينچ فولاد به اندازه مسافت تقريبي تهران- همدان در مقابل خوردگي محافظت شود، ضخامت آن به جاي 332/0 اينچ مي­تواند به 25/0 اينچ تقليل يابد و اين يعني صرفه­جويي 3700 تن فولاد و افزايش ظرفيت داخلي لوله به ميزان 5 درصد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر