8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35673
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1683

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد Active Server Page چيست؟

دانلود تحقیق درمورد Active Server Page چيست؟

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد Active Server Page چيست؟

با دانلود تحقیق در مورد Active Server Page چيست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق Active Server Page چيست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق Active Server Page چيست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد Active Server Page چيست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

با گذشت ساتلهاي متمادي، ما تغييرات مهمي را در موضوع اينترنت مشاهده مي نمائيم. ابتدا، اينترنت به منظور يك سرويس دنده ارتباطات متوسط براي بخشهاي دولتي و مؤسسات دانشگاهي بود. با پيدايش www، اينترنت يك محيط دوستانه چند رسانه اي شد. در اصل سرويس اينترنت به عنوان يك مكان براي آدمهاي با ذئق به منظور خلق صفحات خانگي بود، اما هرچه افراد بيشتري به اينترنت وارد شدند، اينترنت به يك منبع اطلاعاتي براي همة ارفاد تبديل شد. وقتي تعداد افراد online، به يك محدودة بحراني رسيد، شركتهاي كه محصولات و خدمات را مي فروختند شروع كردن به spring up نمودن. اين شركتها هيچ حضور فيزيكي نداشتند، فقط يك محضور مجازي داشتند. براي مثال شما مي توانيد از سايت Amazone كتاب بخريد، اما شما قادر نخواهيد بود كه كتابفروشي Amazone.com را در همسايگي خودتان پيدا كنيد.

همان گونه كه اينترنت به صورت يك فروشگاه موفق شد، طراحي وب سايت هم تغيير پيدا كرد. در روزهاي اوليه www، HTML به منظور ايجاد صفحات وب ايستااستفاده مي شد. اما امروزه، صفحات وب ايستا به سرعت در حال منسوخ شدن مي باشند. تصور كنيد اگر Amazone.com تنها از صفحات وب ايستا تشكيل شده بود – شما نمي توانستيد فهرستهاي كتاب را جستجو كنيد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر