7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35646
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1671

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پرورش احساسات امنيت، اعتماد به نفس در نوجوان

دانلود تحقیق درمورد پرورش احساسات امنيت، اعتماد به نفس در نوجوان

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد پرورش احساسات امنيت، اعتماد به نفس در نوجوان

با دانلود تحقیق در مورد پرورش احساسات امنيت، اعتماد به نفس در نوجوان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پرورش احساسات امنيت، اعتماد به نفس در نوجوان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پرورش احساسات امنيت، اعتماد به نفس در نوجوان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پرورش احساسات امنيت، اعتماد به نفس در نوجوان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

همه انسان ها از توانايي هاي بسياري برخوردارند و بسته به اين كه چقدر خود را باور دارند از اين توانايي ها بهره مي برند . اعتماد بنفس نسبت به هوش و ذكاوت در آينده نقش موثري دارد . در واقع اعتماد به نفس كليد و راز پنهان موفقيت در بزرگسالي به شمار مي آيد .

تغييرات و تحولات دنياي امروز ايجاب ميكند تا انسانها بيش از گذشته به توانايي هاي باطني شان تكيه كنند . ما بايد نوجوانان را ياري كنيم تا هنگام ياس و نااميدي راهنمايي را براي احترام گذاشتن به خود و مراقبت از ديگران بيابند .

امروزه بيكاري در جوامع مختلف يكي از معضلات اجتماعي است و انتظار مي رود وضعيت كار در اينده از آنچه هست بحراني تر شود. به همين دليل تعداد معدودي از نوجوانان امروز در آينده از شغل و حرفه تمام وقت برخوردار خواهند بود.

بعلاوه مهارتها و كارهاي مربوط به هر شغل و حرفه هر روز علمي تر و پيشرفته تر مي شود ، در نتيجه افراد بالغ جامعه تنها در پرتو اعتماد به نفس و انعطاف پذيري مي توانند اين بحران ها و تحولات دايمي را تاب آورند .

ازدياد جمعيت ، بحران اقتصادي فزاينده و كاهش منابع حياتي روز به روز به اين وضعيت ناهنجار دامن مي زند و وضعيت را از آنچه هست دشوارتر مي سازد . در نتيجه نوجوانان براي مقابله با چالش ها و نارسايي هاي فزاينده به اعتماد به نفس و انعطاف پذيري بيشتري نياز دارند .

ما بايد به نوجوانان ياد بدهيم كه در انجام هر كار و پيگيري هر هدف از اصول كار پيروي كنند و بدون مطالعه و تحقيق و مشورت منطقي و اصولي به انجام كاري مبادرت نورزند .

براي  نگارش اين مقاله از سه منبع استفاده كرده ام . من پس از مرور و بررسي اين سه منبع متقاعد شدم كه چه اصول اخلاقي ، نقش عمده اي در شكل گيري اعتماد به نفس به عهده دارد.

فصولي را كه ارائه مي كنم مي توان هنگام برخورد با چالشها و موانع ، در جهت ارتقاء اصول اخلاقي نوجوان مورد استفاده قرار داد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر