6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35395
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1601

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد امور تعاونیها و مشارکت مردمی

دانلود تحقیق درمورد امور تعاونیها و مشارکت مردمی

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد امور تعاونیها و مشارکت مردمی

با دانلود تحقیق در مورد امور تعاونیها و مشارکت مردمی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق امور تعاونیها و مشارکت مردمی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق امور تعاونیها و مشارکت مردمی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد امور تعاونیها و مشارکت مردمی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

تهیه و تنظیم برنامه های مربوط به ایجاد و نظارت بر اداره و گسترش واحد های تعاونی در مناطق عشایری و مساعدت و راهنمایی در اجرای این برنامه .

 

- تهیه طرح های مربوط به ایجاد واحد های  تولید تعاونی و گروهی در امر علوفه کاری دامداری و دامپروری و مرغداری و کشت گیاهان صنعتی و مرتعداری .

 

- تهیه و تنظیم طرح های بازار یابی ،حمل و فروش فرآورده های دامی با همکاری سازمان های ذیربط و نظارت بر اجرای طرح های مزبور .

 

- انجام بررسیهای لازم بمنظور تهیه طرح های مربوط به ایجاد مراکز مبادلاتی جهت خرید و فروش و تامین نیازمندیهای دامی عشایر و نظارت بر اجرای طرح های مزبور.

 

- نظارت بر انجام امور مشارکتها و اتحادیه های تعاونی عشایر کشور و بررسی کلیه حسابها ، دفاتر ، اسناد و همچنین صورت های مالی آنها و گزارش آن به مسئولان ذیربط.

 

-  تهیه و تنظیم طرح های مشارکت اتحادیه ها و شرکت های تعاونی در امر خرید و فروش محصولات عشایر با سایر موسسات دولتی و خصوصی و عرضه آنها به بازار های مصرف

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر