8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35308
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1726

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مطالبي در مورد مونتاژ و عيب يابي قطعات سيستم

دانلود تحقیق درمورد مطالبي در مورد مونتاژ و عيب يابي قطعات سيستم

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد مطالبي در مورد مونتاژ و عيب يابي قطعات سيستم

با دانلود تحقیق در مورد مطالبي در مورد مونتاژ و عيب يابي قطعات سيستم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مطالبي در مورد مونتاژ و عيب يابي قطعات سيستم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مطالبي در مورد مونتاژ و عيب يابي قطعات سيستم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مطالبي در مورد مونتاژ و عيب يابي قطعات سيستم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

مادربودر: ارتباط بين قطعات كامپيوتري را انجام مي دهد.داراي دونوع AT و ATX‌ مي باشد كه AT‌ ها به صورت مربع شكل هستند.ATX‌ ها مستطيل مي‌باشند. Serial ports براي اتصال Mouse و Port‌ هاي موس و صفحه كليد از نوع PS2 و پورت USB  كه برروي مادربورد وصل مي باشد.محل نصب CPU‌ در بعضي مادربوردها به صورت Socket مي باشند كه از 370 به بالا وجود دارد و در بعض ها به شكل Slot 1 مي باشند.Slot هاي PCI براي نصب كارتهاي PCI‌( صوت،مودم و)و اسلات AGP‌ براي نصب كارت گرافيكي و اسلات sesi.بانكهاي PAM‌كه دو پايه يا چهار تا هستند.Bios و باتري آن كه براي نگهداري محتويات Bois و Click سيستم مي باشد.تعدادي سوييچ ( jumper) براي تنظيم مادربورد و Port‌ هاي IED‌ براي وصل هارد و Rome و CD و غيره مي باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر