8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35297
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1667

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد محاسبه تبخير و تعرق گياه آفتابگردان

دانلود تحقیق درمورد محاسبه تبخير و تعرق گياه آفتابگردان

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد محاسبه تبخير و تعرق گياه آفتابگردان

با دانلود تحقیق در مورد محاسبه تبخير و تعرق گياه آفتابگردان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق محاسبه تبخير و تعرق گياه آفتابگردان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق محاسبه تبخير و تعرق گياه آفتابگردان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد محاسبه تبخير و تعرق گياه آفتابگردان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:25 صفحه

قسمتی از فایل:

آفتابگردان

امروزه آفتابگردان از نظر مجموع محصول و تجارت جهاني يكي از دانه هاي روغني عمده جهان محسوب مي شود و احتمالا حتي اهميت آن بايد بيشتر شود. اين روند نخست مرهون معرفي ارقام پاكوتاه هيبريد است كه ميزان بازدهي آنها بالاست. اين انواع نه تنها ميزان روغن را در هر هكتار افزايش داد بلكه امكان كاشت مكانيزه سودمندتري را فراهم آورد. تاكيد بر فوايد چربيهاي اشباع نشده در غذاي انسان، استفاده  از روغن آفتابگردان را در روغهاي خوراكي و غذاهي پختني افزايش داد.

 

تاريخ كشت:

حداقل حرارت لازم براي جوانه زدن بذر آفتابگردان حدود 8 تا 10 درجه سانتيگراد در خاك است. معمولا اين حرارتها در خاك با رسيدن ميانگين شبانه روزي حرارت هوا به 10 تا 15 درجه سانتيگراد (بسته به عوامل خاك و اقليم) تامين مي گردد. طول فصل رشد مورد نياز رقم، زمان وقوع اولين سرماي كشنده (حدود2- درجه سانتيگراد ) در پائيز، برخورد دوران گرده افشاني با فعاليت حشرات و فرار دوران گرده افشاني و اوايل دانه بندي از گرماي شديد تابستان(حرارت هاي ماكزمم بيش از 35 درجه سانتيگراد ) از عوامل تعيين كننده در انتخاب تاريخ مناسب كشت آفتابگردان است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر