10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35179
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1571

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حفظ تنوع زيستي در ايران

دانلود تحقیق درمورد حفظ تنوع زيستي در ايران

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد حفظ تنوع زيستي در ايران

با دانلود تحقیق در مورد حفظ تنوع زيستي در ايران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حفظ تنوع زيستي در ايران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حفظ تنوع زيستي در ايران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حفظ تنوع زيستي در ايران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:55 صفحه

قسمتی از فایل:

CITES نهادي بين المللي زير نظر سازمان ملل متحد مي‌باشد که نظارت بر "تجارتِ گونه‌هاي وحشي گياهي و جانوري" را در دنيا به عهده دارد.

سالانه ميلياردها دلار براي تجارت گونه‌هاي وحشي گياهي و جانوري در سطح بين‌المللي تبادل مي‌شود. اين تجارت شامل شيوه‌هاي بسيار متنوعي از تجارتِ فرآورده‌هاي غذايي، چرم و محصولات دارويي گرفته تا آلات موسيقي، علوفه، الوار ساختماني، صنايع دستي و محصولات جهانگردي مي‌گردد. پيمانِ "سايتس" در روز سوم مارچ سال ۱۹۷۳ منعقد گشته‌ و از سال ۱۹۷۵ از شهر واشنگتن‌دي‌سي به طور رسمي کار خود را آغاز کرده است.

در حال حاضر مقر اين سازمان در کشور سوييس مي‌باشد و ۱۶۹ کشور در آن عضو هستند. کشورهاي مختلف از سراسر دنيا با عضويت داوطلبانه در اين سازمان به اجراي قوانين آن متعهد شده و براي حمايت از گونه‌هاي وحشي کمياب و در معرض خطرِ گياهي و جانوري هم‌پيمان مي‌‌شوند.

ايران در سال ۱۹۷۶ در مقامِ سي‌اُم و جزو اولين کشور‌هايي بوده که به عضويت اين سازمان در‌آمده و از آن زمان تاکنون در زمره‌ي بهترين و فعال‌ترينِ اعضا همواره به مقرراتِ سازمان سرسختانه متعهد بوده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر