8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35133
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1557

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جامعه شناسي

دانلود تحقیق درمورد جامعه شناسي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد جامعه شناسي

با دانلود تحقیق در مورد جامعه شناسي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جامعه شناسي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جامعه شناسي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جامعه شناسي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

تعريف جامعه شناسي

جامعه شناسي ترجمه واژه sociologie   فرانسوي است اين واژه از دو جزء " سوسيوس" socios  كه از socieum"  لاتين گرفته شده و به معني دوست ، رفيق و همراه است  و نيز لوگوس  logos  يوناني به معني شناخت ، مكالمه ، تحقيق و دانش ، تركيب گرديده است .

جامعه شناسان هر كدام بر حسب استنباطها و برداشتها و نظريات خود كوشيده اند از جامعه شناسي تعريفي بدست دهند البته تنوع تعريف ها نه تنها در زمينه جامعه شناسي مطرح است بلكه در ديگر علوم چه آنهايي كه قبل از جامعه شناسي به وجود آمده و چه آنهايي كه بعد از اين علم پديد آمده اند وجود دارد . هر چند اگوست كنت فيلسوف و جامعه شناس فرانسوي را پايه گذار اين علم و مبدع واژه sociologie  دانسته اند ولي قبل از او بسياري از دانشمندان و متفكران بويژه ابن خلدون (1405-1332م)  فيلسوف و مورخ اسلامي به اين كار پرداخته است.

تعريفي كه ابن خلدون از موضوع تاريخ مي كند درواقع همان چيزهائي است كه امروز در جامعه شناسي مطرح مي شود او مي گويد " حقيقت تاريخ خبر دادن از اجتماع انساني يعني آباداني جهان و كيفياتي است كه بر طبيعت اين اجتماع عارض مي شود ، چون توحش ، همزيستي ، عصبيت و چيرگي گروهي بر گروه ديگر ،‌ دولت و مراتب و درجات آن... آنچه بشر در پرتو كوشش و كار خويش بدست مي آورد ، چون پيشه ها و معاش ( اقتصاد) و دانش ها .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر